19:12:00

KOLOROWY MANICURE | CLARESA

Jeżeli czytacie mojego bloga to wiecie, że jestem  miłośniczką manicure hybrydowego. W grudniu pojawił się wpis z lakierami hybrydowymi marki Claresa. Od tamtego czasu w moje ręce wpadło pięć nowych kolorów i dzisiaj chciałabym pokazać trzy nowe odcienie na paznokciach, które idealnie się razem połączyły. 

Oczywiście muszę o tym napisać ponownie, ale uważam, że opakowania tych lakierów są po prostu oryginalne. Każdy kolor ma przypisane zwierzątko i w moim przypadku jest to 607 Purple Elephant 503 Pink Dolphis 03 White Mouse . Na buteleczce znajduje się również etykieta, która odpowiada kolorowi jaki się w środku znajduje. 



Lakiery tej firmy zaskoczyły mnie pozytywnie jednak mogłyby być bardziej gęste, ale zależy też od koloru. Lakier w odcieniu 03 nakładałam trzy cienkie warstwy a resztę kolorów po dwie jak zawsze. Oczywiście do wykonania manicure użyłam bazy i topu tej samej firmy. Top ma bardzo ładne wykończenie. W moje ręce trafiły również płyny, których nie miałam wcześniej okazji testować - odtłuszczacz i aceton do zmywania lakieru hybrydowego. Do tych produktów również nie mam zastrzeżeń. Aceton bardzo dobrze poradził sobie ze zmyciem lakieru bez wcześniejszego piłowania topu. Manicure nosiłam na paznokciach spokojnie dwa tygodnie. Myślę, że dłużej też by wytrzymał gdyby nie odrost. :)



Znacie markę Claresa? Jakie kolory zdobią wasze paznokcie zimą? Ja zdecydowanie wolę kolorowe paznokcie. Nie przepadam za ciemnymi kolorami. :)

Lakiery są dostępne również w drogerii Rossmann. :)


21 komentarzy :

  1. Nie słyszałam o tej firmie, choć u mnie w domu jest mnóstwo lakierów i innych dodatków do robienia hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki na paznokciach, pierwszy raz widzę tą firmę, ale na pewno przejrzę jej asortyment, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z opakowaniami lakierów, zdecydowanie ułatwia sprawę przy wyborze koloru. Nie słyszałam wcześniej o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  4. My używamy Semilac nie slyszałyśmy o tej firmie a moze warto sprobować hmm....
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również używam Semilac od trzech lat jednak postanowiłam przyjrzeć się bliżej lakierom innych marek. :)

      Usuń
  5. Kolorki są przecudowne, aczkolwiek nigdy bym sobie nie pomalowała takimi paznokci. U mnie występuje tylko czerń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolorki. Nie słyszałam o tej firmie, ponieważ manicure robię u kosmetyczki, także nie mam szerokiego obeznania w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne kolorki :) Musze sie blizej przyjzec tym lakierom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robię na co dzień hybrydy i nie spotkałam się jeszcze z tą firmą, chyba muszę ją przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, pastelowe kolory! Ja pomału do hybryd się przekonuję, a pomału dlatego, że koleżanka zepsuła mi tym paznokcie, po prostu lakier zaczął mi odpryskiwać po 3(!) dniach... Może spróbuję zainwestować, wiadomo, samemu można zrobić sobie lepiej :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory. Idealnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolory, mega do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory i paznokcie.Ja mam problemy z pazurkami ciągle mi się rozdwajają:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam granat z tego i bardzo podoba mi się, ale faktycznie są troszkę lejące ale trwały :)
    Bardzo ładne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero zaczynam swoją przygodę z paznokciami hybrydowymi i nie słyszałam o tej firmie, ale skoro polecasz to muszę się skusić ;D Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolory lakierów,uwielbiam pastele i są one strzałem w 10!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jestem słaba w pracy nad paznokciami! Zazdroszczę,że potrafisz takie ładne zrobić !
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli chodzi o hybrydy to jestem zielona w tym temacie :p nigdy nie robiłam, bo niestety mam brzydki nawyk obgryzania pazurów :< ale kolorki na Twoich paznokciach wyglądają pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam styczności z tymi lakierami, super że są dostępne w rossmanie :D
    Piękne pazurki!
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wczoraj kupiłam trzy lakiery tej marki ,jest promocja po 9,99 ,wydają się dość rzadkie...zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger