17:09:00

COŚ PYSZNEGO DO KAWY | BOŻE KRÓWKI

Kto z Was nie lubi przekąsić czegoś słodkiego do kawy ? Ja dzisiaj czytając książkę zadowoliłam się Bożymi Krówkami. Krówki to jest to co lubię jeżeli chodzi o słodkości. Jest naprawdę duży wybór jednak dzisiaj chciałabym Wam pokazać krówki, które w 100% są wyrabiane ręcznie z najlepszej jakości składników. 



" Boże Krówki to słodycze kryjące w sobie dodatkowy podarunek. Każda z nich niesie inną myśl świętego. Wyjątkowe słodycze na wyjątkowe okazje. Wyjątkowe cytaty na wyjątkowe chwile."



 Skąd wzięły się Boże Krówki ? 

Ładna i wartościowa to wymarzone połączenie. Piękna zpięknym wnętrzem...
Rzeczami ładnymi zajmuję się od lat - w poligrafii naszym zadaniem jest nadanie odpowiedniej oprawy graficznej treściom dostarczonym przez klienta. Jeśli zaś chodzi o wartości, to pod koniec lat siedemdziesiątych zachwyciły mnie chrześcijańskie, i jestem im wierna. 
Nadszedł czas by moje umiejętności zawodowe posłużyły wyższemu celowi, by treści, którymi każdy z nas chce się dzielić, oblec w godną oprawę. 
Bo przecież żaden chrześcijanin nie wstydzi się Jezusa. Tylko nie każdy identyfikuje się z estetyką pozłacanych aniołów, nawiwnych obrazków i różańców z perłowych serduszek.
Jak dowiedzieliśmy się od Księdza Arcybiskupa Józefa Górzyńskiego, krowa ze względu na przeżuwanie pokarmu, od wieków jest symbolem duchowości chrześcijańskiej - przeżuwanie jest obrazem medytacji.
Duch wieje kędy chce, mi przywiał Boże Krówki po to, żebyśmy wszyscy mogli dzielić się świętością. 
Boże Krówki - Podziel się świętością!
Ala Kosakowska.



Ja wybrałam zestaw prezentowy, który możecie kupić za 25 zł. Jest to zestaw prezentowy, który zawiera dokładnie 24 krówki (395g).Muszę przyznać, że szata graficzna jest po prostu piękna. Znajdują się one w błękitno białym pudełku w groszki, coś pięknego. 

Skład: cukier, mleko, syrop glukozowy, margaryna (w niej lecytyna sojowa), etylowanilina.

Bardzo mi zasmakowały. Są bardzo delikatne i smaczne. Rozpływają się w ustach. Ich smak jest bardzo mleczny, takie właśnie jak być powinny. 

Krówki kupicie również w sklepach stacjonarnych. Zobaczcie punkt sprzedaży może akurat sklep znajduje się w Waszym mieście lub okolicach. 

Lubicie krówki ? Może mieliście okazje skosztować Bożych Krówek? :)

12 komentarzy :

  1. Wyglądają świetnie. Bardzo lubię ten odcień błękitu, w który są opakowane. Bardzo ciekawi mnie jak smakują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krówki przyciągają nie tylko wyglądem, ale i też nazwą :D Uwielbiam krówki!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam krowki - zwlaszcza te, ktore maja ciagnacy sie srodek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho zjadłabym <3 Wyglądają pięknie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał- pierwsze słyszę :)!
    Super pomysł dla gości :)
    Pozdrawiam i zapraszam na najnowszy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... Ta godzina a mnie skręca w żołądku bo zobaczyłam te smakowite krówki. Nie słyszałam o nich wcześniej a już mi ślinka cieknie ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bardzo lubię krówki , chociaż czasami jak już mam ochotę na coś słodkiego to i nawet krówki mogą być! A cytaty świetne ;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożych Krówek nie jadłam, ale za to te zwykłe tak! :D I kurczę są bardzo dobre, ale obiecałam sobie, że ograniczę słodycze, bo nie za dobrze na mnie wpływają ;c
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za krówkami nie przepadam, natomiast opakowania ich są przepiękne i można wyczytać mądre cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam krówki, najbardziej smakują mi te kruche z lekko płynnym środkiem. Szata graficzna papierków bardzo mi się podoba. Fajna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na opakowania tych krówek! Uwielbiam i gdyby nie to, ze są takie słodkie to pewnie jadalnym non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście nie lubię krówek, ale może po tym poście się przekonam.
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger