13:28:00

VICTORIA VYNN PURE VREAMY HYBRID - LAKIERY HYBRYDOWE

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakierów hybrydowych Pure Creamy Hybrid Victoria Vynn. Te lakiery różnią się nieco od lakierów marki Semilac czy Claresa. Są to lakiery, które utwardza się tylko i wyłącznie pod lampą LED a zmywa się je alkoholem. Oczywiście acetonem też można, ale jest on bardziej szkodliwy dla płytki paznokcia. Wiem, że dużo osób zaczyna robić manicure hybrydowy w domowym zaciszu, dlatego pomyślałam, że pokażę Wam lakiery, ponieważ może ktoś będzie miał ochotę ich wypróbować na swoich paznokciach. 



Dzisiejszy manicure wykonałam dwoma kolorami, ale niedługo pokażę Wam jeszcze jeden, którego jestem posiadaczką, ale jaki kolor to się niedługo dowiecie. 



042 Milk Coffee
Jest to odcień nude. Mam dwa podobne, ale nudziaków nigdy za wiele. Jest on w kolorze kawy z mlekiem. 

067 Purple Scandal
Tego koloru byłam bardzo ciekawa. W swojej skromnej kolekcji lakierów hybrydowych jeszcze takiego nie miałam. Jest to ciemny odcień, śliwka z odrobiną brokatu. Ładnie wyglądałby również na wszystkich paznokciach. 



Muszę przyznać, że pierwsze co rzuciło mi się w oczy to buteleczki w jakich jest zamknięty lakier. Mają poświatę holograficzną, dzięki czemu wyglądają jeszcze ładniej. Na zakrętkach są pokazane kolory odpowiadające temu co znajduje się w środku. a kolory są identyczne jak w opakowaniu. 

Tak jak sama nazwa mówi, konsystencja jest kremowa. Faktycznie! Dobrze się je rozprowadza, nie zostawiają smug. Płytka idealnie jest pokryta już po jednej warstwie, ale ja zawsze lubię dać dwie cienkie dla lepszego efektu.

Wykonanie manicure hybrydowego w moim wykonaniu:
- Przygotowuję płytkę paznokcia przemywając ją odtłuszczaczem Pure Duo Prep.
- Aplikuję bazę. W moim przypadku jest to Mega Base.
- Następnie nakładam dwie cienkie warstwy lakieru kolorowego. 
- Nakładam Top Coat.
- Ponownie przemywam wszystkie paznokcie odtłuszczaczem Pure Duo Prep.

Gotowe! :)

Ja do manicure wykorzystałam również Mega Base oraz Top również marki Victoria Vynn. 

Mega Base - Jest to baza wielofunkcyjna, którą możemy wykonać przedłużenie naturalnej płytki na szablonie, wzmacnia słabe i miękkie paznokcie, przeznaczona jest również do rekonstrukcji zniszczonych i łamliwych paznokci. 

Zdejmowanie hybryd:
Zawsze przed ściąganiem musiałam piłować top, ale w przypadku tych lakierów wystarczy na ok. 10 minut przyłożyć wacik nasączony Pure Aceto Remover lub Pure Alco Remover, owinąć folią aluminiową. Zmywam patyczkiem drewnianym.
ja osobiście użyłam Pure Aceto Remover. Płytka zostaje nienaruszona, nie jest zniszczona. 

Manicure trzyma się na moich paznokciach już tydzień i nie mam żadnych zastrzeżeń. :)


Są to naprawdę ciekawy hybrydy. Znacie markę Victoria Vynn i ich produkty? 


29 komentarzy :

  1. Świetne żywe kolory! Nie słyszałem nigdy o tej marce, ale fajnie że przybliżyłaś nam o niej :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odcienie milk Caffe bardzo przypadł mi do gustu!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uzywam hybryd, ale moje kolezanki sobie chwalą

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh zazdroszczę Ci paznokci i umiejętności posługiwania się pędzelkiem od lakieru. (Ja osobiście jestem w tym beznadziejna). Lakiery robią duże wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lakiery, widać że masz talent do malowania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie moje klimaty, ale kolory ładne wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory. Niestety nie znam firmy.☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne kolorki! Mam zamiar w tym roku nauczyć się robić paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wszystko wytłumaczyłaś i opisałaś. Teraz juz będę wiedzieć jak ściągnąć hybrydę z moich paznokci !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja planuję zacząć przygodę z hybrydą, więc na pewno zwrócę uwagę na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Victoria Vynn najlepsze hybrydy na rynku

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne lakiery! I super kolorki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pomysł z piórkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy sama sobie nie malowałam paznokci, ale uwielbiam hybrydki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie nakładam hybryd, jednak o firmie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już samo opakowanie tych lakierów zachęca do kupienia ! Wypróbuje je kiedyś na pewno ! A piórko na paznokciu śliczne !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja obecnie szukam czegoś co mnie nie uczuli , Semilac już u mnie odpada i nie wiem na jakiej firmie się skupić, super post :)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne
    http://skucinskaemilia.blog.pl/sama-ryba/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnią lakiery Victoria Vynn opanowały blogosferę.
    Piękne kolory.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor purple scandal wydaje się śliczny. Aktualnie stosuję żel na paznokciach ale chętnie wyprobowałabym hybrydę. Myślę o zakupię wszystkich potrzebnych rzeczy jednak pojawia się pytanie: jak to wyjdzie takiej niezdarnej osobie jak ja? Hmm myślę że i tak kiedyś sie skuszę i spróbuję, bo to oszczędność i nowa umiejętność! Co do marki, nie siedzę aż tak w pazurkach więc niestety nie kojarzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezetują się bosko, opakowania robią wrażenie :) ten odcień 057 bardzo wypad mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie napisana recenzja :) Fajne kolorki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory lakierów ;)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też sama maluję hybrydą, jeszcze przedłużam dodatkowo żelami :) daj znać, jak długo będą się trzymać
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz, co nie znam tej marki, kojarzę tylko Semilac jeśli chodzi o hybrydy.
    Ogólnie jeśli chodzi o takie rzeczy, to zawsze zdaje się na dobre koleżanki. Ale podobają mi się Twoje propozycje lakierów, ponieważ są stonowane, takie jak lubię. Nie znoszę jakieś specjalnej jaskry na paznokciach. Wolę pastele, nude i tego typu kolory :)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja robię hybrydy już od dłuższego czasu ale o tych lakierach jeszcze nie słyszałam ;)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  27. ten borkatowy fajny, uwielbiam takie odcienie, dlatego pewnie zakochałam sie w tej nowej kolekcji semilaca :P widziałaś ją już ?

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger