10:33:00

STYCZNIOWE NOWOŚCI ZE SKLEPU IPERFUMY.PL


Lubicie robić zakupy przez internet? Ja bardzo. Jeżeli chodzi o kosmetyki to wybieram przeważnie sklep Iperfumy.pl. Jest to sklep, który ma bardzo duży asortyment. Są tam kosmetyki z niższej półki jak i wyższej. Jakiś czas temu wprowadzili również woski i świece marki Yankee Candle co bardzo mnie cieszy bo jestem od nich uzależniona. Postanowiłam, że pokażę Wam dzisiaj moje małe zakupy z tej strony. 



Garnier Fructis - szampon wzmacniający.

Jeżeli czytacie mojego bloga to wiecie, że lubię testować nowości. Jeśli chodzi o szampony to rzadko trzymam się tego samego. Szampon wzmacniający Garnier z serii Fructis Goodbye Damage miałam już kiedyś i postanowiłam do niego wrócić. Szampon pewnie Wam znany, na blogach kiedyś widziałam dużo wpisów o produktach z tej serii. Jest to dobry szampon, ma bardzo przyjemny zapach i działanie... moje włosy po nim nie przetłuszczają się tak szybko, wyglądają na zdrowe i dobrze oczyszcza. Nie mam problemu z roczesaniem włosów po jego użyciu, ale mimo to na pewno zainwestuję w najbliższym czasie jeszcze w odżywkę lub serum dla lepszego efektu.



Yankee Candle Vanilla Cupcake

Na moim blogu pokazywałam już dużo wosków do kominka marki Yankee Candle. Jest to moje małe uzależnienie i nigdy ich za wiele. Tym razem wybrałam słodki zapach ciasteczek, który pachnie obłędnie. Zapach jest bardzo przyjemny i nie jest duszący.



Delia odżywka do paznokci z ceramidami.

Skończyła mi się odżywka do paznokci, musiałam kupić nową i uległam promocji. Była na promocji z ok. 12 zł za 3,43 zł, więc cena super! Ale czy działanie? Poprawę widziałam już po pierwszym użyciu. Moje paznokcie stały się mocniejsze, nie mam aż takiego problemu z łamliwością. Wyglądają na zdrowe. Lubię odżywki bezbarwne i chodź w opakowaniu tego nie widać to na paznokciach jest bezbarwna. 


Lakiery hybrydowy Semilac - 130 Sleeping Beauty.

O tak! Kolejna perełka w mojej kolekcji lakierów hybrydowych. Jest to taka ładna brzoskwinka, na który polowałam od dawna, ale zawsze gdy zamawiałam na Iperfumy.pl to był wyprzedany. Na pewno niedługo pokażę go na paznokciach jak się prezentuje. Osoby, które czytają mojego bloga to wiedzą, że od ponad dwóch lat wykonuję manicure hybrydowy w domowym zaciszu i moja kolekcja znacznie się powiększa.


NYC Sky Rise Lengthening - wydłużający tusz do rzęs.

Nigdy nie miałam tuszu marki NYC i byłam ciekawa jak się sprawdzi. Jest to tusz z niższej półki cenowej i przeważnie takie tusze lubię najbardziej. Kosztował równe 9 zł. Tusz ma za zadanie wydłużyć rzęsy i spełnia swoją role. Spodobała mi się jego szczotka. Tusz się dobrze rozprowadza na rzęsach, nie skleja ich, po całym dniu się nie osypuje a ze zmywaniem nie ma problemu. 

Wpadło Wam coś w oko z mojego zamówienia? A może czegoś używacie i możecie się wypowiedzieć na ich temat? :)


23 komentarze :

  1. Właśnie tak odbywa się większość moim zakupów kosmetycznych - wybijam nazwę sprawdzonego kosmetyku w wyszukiwarkę, obczajam najtańsze sklepy i zamawiam. Z Iperfum też zamawiałam już nie raz :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam żadnego z tych produktów.
    Zaciekawił mnie tusz do rzęs ma fajną szczoteczkę.

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Yankee Candles uwielbiam, w większości są to naprawdę ładne zapachy. A co do szamponu to chyba wypróbuję, mam problem z szybko przetłuszczających się włosów, może coś na to zdziała.
    Pozdrawiam, SłoneczWiki. (:
    http://sloneczwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusze, które kosztują mało tak na prawdę są lepsze - przynajmniej dla mnie i dla moich rzęs = od tych drogich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie produkty wyglądają bardzo dobrze! Bardzo chętnie bym ci zabrała te styczniowe nowości! A już najbardziej szampon wzmacniający i Yankee Candles, bo sama mam i dużo zapachów mi się podoba choć jedne nie przypadły mi do gustu. No cóż zdarza się. A co do tuszu ba bardzo fajną szczoteczkę. ogólnie wszystko jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor z Semilaca jest świetny sama go mam i uwielbiam. Wosk wąchałam i zastanawiałam się nad zakupem ale wybrałam inne http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Woski są świetne sama mam ich sporo o różnych zapachach. Świetny post, spodobał mi się. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten kolor lakieru na paznokciach w lato ;) wygląda prześwietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj uwielbiam te zapachy z Yankee Candle - szczególnie te zimowe zapachy są niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor lakieru jest bardzi fajny. Tuszu nie znam, ale niestety nie jestem miłośniczką takich szczoteczek. Post bardzo fajny:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie któryś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie mogę używać tego szamponu, gdyż wszystkie z Fructis wywołują u mnie łupież. Co to wosków, czy lakieru hybrydowego - znam posiadam i polecam :] Maskarę pierwszy raz widzę, może się skuszę na nią:]
    Pozdrawiam i zapraszam na www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do wosku- uwielbiam jego zapach! *~*
    A lakier ma boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kolor lakieru! Dla niego mogłabym znów zapuscic pazurki :)
    A tych woskow jeszcze nigdy nie miałam okazji wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Yankee Candle i wszystkie inne pachnące cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe rzeczy! Niestety nie miałam okazji nic przetestować :)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  17. Great blog :)
    I follow you. Please follow me.
    0simplicitylife.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię ten szampon :) i lakiery Semilac też moje ulubione! <3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne produkty, uwielbiam świece i woski z yankee. Ładna jakość zdjęć :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/01/zote-rady.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolorek lakieru hybrydowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. używam tego szamponu Fructis i odżywki do niego. Sam szampon niestety nie wystrcza w tym przypadku.
    Miałam też color resist (czerwony) i tu odżywki nie trzeba.
    Oil repair 3 też polecam z odżywką.
    Garnier Fructis teraz ma świetne szampony.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger