10:26:00

POMYSŁY NA PREZENT DLA BABCI I DZIADKA

Już za trzynaście dni obchodzimy Dzień Babci a za czternaście dni Dzień Dziadka. Przyszła pora na wpis z pomysłami na prezent z tej okazji. Na pewno wiele z Was dużo dzadkom zawdzięcza bo to właśnie z Nimi spędziliście połowę dzieciństwa bawiąc się i spędzając z nimi czas. Na moim blogu znajdziecie dużo wpisów z pomysłami na prezent i mam nadzieję, że chociaż trochę pomogę Wam w wyborze. 


Co powiecie na kosmetyczkę ? Jest to bardzo fajny prezent dla kobiety w każdym wieku. Na pewno ucieszy się z takiego prezentu, a jeszcze bardziej jeśli znajdzie w niej jakiś dodatkowy kosmetyk. Kosmetyczka jest dostępna w internetowym sklepie Personagift.pl , na którym często robię zakupy dla najbliższych. Kosmetyczka jest wykonana ze skóry naturalnej i można dodać tłoczenie. W środku ma małą kieszonkę. Sama taką mam w kolorze czerwonym, którą pokazywałam w poście z ulubieńcami miesiąca. Muszę przyznać, że jest bardzo pakowna i super wykonana. 


Nie wiecie co dla dziadka? Pasek to klasyczny i oryginalny prezent. Taki prezent na pewno się przyda. Jak praktycznie wszystko na stronie - jest wykonany ze skóry. Ma srebrne dodatki i czywiście nie może zabraknąć tłoczenia. 


Co powiecie na taką propozycję prezentów? Co zawsze kupujecie na Dzień Babci i Dzień Dziadka? 

19 komentarzy :

  1. Wow:) zupełnie o tym zapomniałam. Idealny pomysł, rzekłabym że oryginalny. O pasku zawsze zapominam, a przecież to takie dobre rozwiązanie:) mój dziadzio leży w szpitalu więc jego święto spędzimy razem nie ważne w jakich okolicznościach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tego roku planuję wywołać dla mojej babci rodzinne zdjęcia i dać jej je w jakiejś ręcznie robionej kopercie vintage! :) Ale te Twoje pomysły również są świetne, klasyczne i pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie zapomniałam :) kosmetyczna fajny pomysł dla babci :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły. Ja ostatnio też zrobiłam posta odnośnie prezentów dla babci i dziadka :) Zapraszam : https://sabrooowska96.blogspot.de/2017/01/pomysy-na-prezent-dla-babci-i-dziadka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujące pomysły.... Serio to za 14 dni?....
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To już za 14 dni. Tak szybko czas leci. :)

      Usuń
  6. Kosmetyczka jest piękna, sama bym taką chciała! Dobrze, że przypomniałaś o prezencie. Wstyd, zapomniałabym.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczka na prawdę śliczna i chyba kupię bo moja babcia uwielbia takie rzeczy. Pozdrawiam :) Super blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły! Uwielbiam takie niecodzienne rozwiązania, a zarazem praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O z tym paskiem fajna sprawa. Nie wpadłabym na to :D
    Ja jeszcze nie mam pojęcia co kupię moim dziadkom :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pomysły na prezenty:) Ja w zeszłym roku zrobiłam koszyk z herbatami na prezent taki wspólny dla dziadków:) Byli bardzo zadowoleni:) Pozdrawiam
    https://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ! To już coraz bliżej! nie mam pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto wiedzieć, można wykorzystać - super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły! Napewno się zainspirujemy :)
    Pozdrawiamy,
    Mr&MrChanel/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno skorzystam z tych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pomysły na prezenty, praktyczne a zarazem eleganckie. Szkoda, że ja nie mam komu kupić :/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger