13:57:00

PIELĘGNACJA WŁOSÓW Z GLYSKINCARE

Moja pielęgnacja włosów często się zmienia, ale postanowiłam, że dodam dzisiaj recenzję dwóch produktów do włosów, które używałam przez długi czas, które są warte uwagi i mam chęć podzielenia się opinią na ich temat razem z Wami. 



Szampon z olejem kokosowym, kolagenem i keratyną.
Wybierając ten szampon troszeczkę bałam się, że może przetłuścić mi włosy, ponieważ jest z olejem kokosowym, ale niepotrzebnie bo włosy po szamponie są dobrze oczyszczone, nawilżone i miękkie.
Konsystencja szamponu jest nieco gęsta i trzeba nałożyć go trochę więcej, aby dobrze umyć włosy. Ma bezbarwny kolor a jego zapach jest bardzo przyjemny. 



Pojemność: 250 ml
Cena: 19,90 zł
Dostępność: Diagnosis24.pl

Maska do włosów z olejem makadamia i keratyną. 
Maska ma w składzie również białko pszeniczne, witaminę E, aloes i pantenol. Brakowało mi dobrej maski do włosów, która dobrze nawilży moje włosy, poprawi ich elastyczność i będą się dobrze rozczesywać. Ta maska spełnia wszystkie moje oczekiwania. Nie mogę o niej napisać nic złego. Na dodatek moje włosy nie elektryzują się po niej, są wygładzone. Przy większej ilości nie ma problemu z przetłuszczeniem się włosów. Jej konsystencja jest gęsta i ma bardzo przyjemny zapach, olej makadamia jest bardzo wyczuwalny i nawet po wyschnięciu włosów zapach długo się utrzymuje. 



Pojemność: 300 ml
Cena: 38,90 zł
Dostępność: Diagnosis24.pl

Na pewno kupiłabym ponownie te dwa produkty. Są godne uwagi. :)
Znacie te produkty i sklep Diagnosis? :)

21 komentarzy :

  1. to kokosowe musi cudnie pachnieć. ja mam odżywkę o zapachu kokosa i pachnie obłędnie. ogólnie tej firmy do przedstawiłaś to nie znam, ale zapowiada się ciekawie. chętnie poszukam więcej informacji i jakie produkty mają. a cenowo widzę, że aż tak źle nie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się muszę w końcu wziąć za moje włosy, chętnie bym wypróbowała tą maskę do włosów ;)

    https://tuklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ani tego sklepu ani tych produktów, chociaż mnie zaintrygowały, bo kokos. <3
    wszystko co kokosowe jest na pewno super. ;) ja ostatnio używam serii bazyliowej i jestem nią zachwycona. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam wszystko co jest kokosowe. :)

      Usuń
  4. Maska świetnie sprawdziła się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ładnie i pewnie cudownie pachnie :) Super, że fajnie działa, teraz mam wielką ochotę na wypróbowanie tych kosmetyków, a w szczególności odżywki.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej marce jeszcze, ani nie rzuciły mi się w oczy ich produkty. Fajnie, że o nich napisałaś co nie co :) Mam w planach intensywną pielęgnację moich włosów w tym miesiącu i na pewno wypróbuję tych kosmetyków, kocham olej kokosowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie sie zapowiada...:) chociaz za kokosami nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham zapach kokosa. Bardzo ciekawy post. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio drastycznie scięłam włosy więc nie mam co pielęgnować ale jak tylko odrosną wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo ostatnio słyszę o kosmetykach do włosów tej firmy i muszę w końcu na nie skusić.Uwielbiam olej kokosowy moje włosy także więc na pewno się skuszę głównie na maskę ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta maska mnie bardzo interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszą zapewne świetnie pachnieć te produkty ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka maska do włosów bardzo by mi sie przydała!
    Uwielbiam kokosowe szampony do włosów - jeden z moich ulubionych zapachów! :)
    Pozdrawiam!
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze takich kosmetyków. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię produkty z tej firmy. Często je mam. Moje włosy są bardzo długie, gęste i potrzebują właśnie takich produktów kokosowych. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pierwszy raz spotykam się z tą marką :)
    Osobiście jestem włosomaniaczką, więc zapewne zajrzę w skład i być może zakupie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale bardzo mnie zainteresowały oba kosmetyki, a szczególnie szampon kokosowy. Obserwuję (Także na DC :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, jak po tej masce się włosy nie elektryzują to coś dla mnie :D Bo to mój wieczny problem, że jak przejdę tylko koło jakiejś zasłony to mi stoją włosy haha xD A czy po szamponie pachną włosy kokosem? Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiły mnie te produkty. Muszę o nich pomyśleć jak będę zmieniać pielęgnację http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/moja-aktualna-pielegnacja-wosow.html

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger