18:24:00

PERSONALIZOWANE PREZENTY | MYGIFTDNA

W najbliższą sobotę obchodzimy Dzień Babci a w niedzielę Dzień Dziadka. Dlatego dzisiejszy post będzie poświęcony pomysłom na prezent dla Dziadków. Mam nadzieję, że Was zainspiruje i pomogę w wyborze upominku. 

Sklep MyGiftDna specjalizuje się w sprzedaży prezentów personalizowanych. Ja właśnie takie prezentu lubię najbardziej. Każdy powinien ucieszyć się z prezentu, który jest stworzony specjalnie dla na niego. Na stronie zajdziecie prezenty na każdą okazję. Strona jest bardzo przejrzysta. Jeśli zamówicie prezenty przed godziną 12 to paczka powinna dotrzeć do Was na drugi dzień. Paczka zawsze przychodzi dobrze zabezpieczona a produkty w stanie nienaruszonym.


Wybór prezentów nie był łatwy, ale postanowiłam, że w tym roku Dziadków obdaruje pięknymi ręcznikami z haftem. Ręczniki są Polskiej firmy ZWOLTEX. Są bardzo mięcutkie, wykonane ze 100% naturalnej bawełny, haft jest bardzo dobrze wykonany i są bardzo duże bo mają wymiary 70 x 140 cm.



Macie już prezenty dla swoich Dziadków? 

11 komentarzy :

  1. Już raz trafiłam na tą stronę przy konkursie DDOB. Teraz z ciekawości również zajrzałam na stronę - świetne są.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rzeczy które są spersonalizowane, u mnie możesz też znaleźć takie rzeczy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie prezenty, zarówno takie dostawać jak i dawać :) niestety nie mam już możliwośći podarować takich niedpodzianek moim babciom lub dziadkom, ale na pewno na każde inne święto będą odpowiednie dla innych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Personalizacja to świetna sprawa, mega przydatna przy prezentach bo to wtedy takie osobiste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale znam ten sklep i jestem bardzo zadowolona z ich produktów! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze kupuję różne praktyczne rzeczy z fajnymi napisami. A te ręczniczki są super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam personalizowane prezenty :) świetny wybór dla babci i dziadka!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ręczniki są świetne :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie takie prezenty są najlepsze :) Babcia z dziadkiem na pewno by się ucieszyli z takich upominków specjalnie dla nich :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi sie prezenty z tej strony, jak również szybkość dostawy! Mam od nich m.in. kubek termiczny któy męczę codziennie :D
    Na tą chwilę jescze brak prezentów, jednak Twoje propozycje bardzo mi się poodbają :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger