15:32:00

KONKURS Z BONZOO BOX

Kilka dni temu zakończył się jeden konkurs i wraz z Nowym Rokiem przychodzę do Was z nowym konkursem, który zoorganizowałam z marką BonzooBox. W konursie wylosujemy dwóch zwycięzców, którzy dostaną po jednym kubku. :)



Zasady wzięcia udziału w konkursie:
Publiczne obserwowanie bloga - fromCarolinee
Pulubienie strony na Facebook`u marki BonzooBox - BonzooBox
Polubienie mojej strony na Facebook`u - Fromcarolinee
Odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego właśnie ten kubek chcesz wygrać...?"

Formularz zgłoszeniowy, który należy umieścić w komentarzu pod tym postem:
Obserwuję bloga fromCarolinee jako:
Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako:
Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako:
Wybieram kubek nr.:
Odpowiedź na pytanie: 
Mój adres e-mail: 


Konkurs trwa od 03.01.2017r. do 22.01.2017r.
Konkurs został przedłużony do dnia 31.01.2017r.

Wyniki ogłoszę w ciągu pięciu dni od zakończenia konkursu na Facebook`u. 

Powodzenia!

15 komentarzy :

  1. Obserwuję bloga fromCarolinee jako: Aneta Borek
    Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako: Aneta Borek
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Aneta Borek
    Wybieram kubek nr.: 1
    Odpowiedź na pytanie: Uwielbiam kubki ze śmiesznymi napisami,zawsze poprawiają mi humor
    Mój adres e-mail : aneciusia1310@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga fromCarolinee jako: Karolina
    Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako: Karolina Figlerowicz
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Karolina Figlerowicz
    Wybieram kubek nr.: 1
    Odpowiedź na pytanie: Uwielbiam mieć pomalowane usta, a ten kubek właśnie z tym mi się kojarzy, więc pasuje do mnie idealnie :)
    Mój adres e-mail: karolinafig1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje blog jakkolwiek Anrika i szafa gra
    Lubie fanpage jako Anrika Koperska
    Wybieram kubek nr 1.
    Bo jestem całuśna a na ustach codziennie zawsze mam inną szminke:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kubki są śliczne ! Życzę powodzenia, niestety ja nie wezmę udziału, ponieważ kubków mam tonę. Estetyczny, przejrzysty wygląd bloga, przykuwa oko :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kubki rewelacja ;) genialne pod każdym względem
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga fromCarolinee jako: Patrycja Rempalska
    Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako: Patrycja Rempalska
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Patrycja Rempalska
    Wybieram kubek nr.: 2
    Odpowiedź na pytanie: jaka dziewczyna nie lubi słodyczy? ja po prostu uwielbiam! a najbardziej babeczki, najlepiej własnej roboty, bliscy mnie kojarzą właśnie ze swoimi wypiekami, może dlatego też "jestem słodka" :)
    Mój adres e-mail: patrycjajoanna23@gmail.com

    zapraszam do siebie
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga fromCarolinee jako: Diane
    Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako: Diana Łozowska
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Diana Łozowska
    Wybieram kubek nr.: 2
    Odpowiedź na pytanie: Chcę wygrać akurat ten kubek, ponieważ pragnę pić w nim poranną kawę! ♥ A że jestem na tyle słodka, że jej nie słodzę... Nie mogłam wybrać innego napisu! ;)
    Mój adres e-mail: diane-fashion@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga fromCarolinee jako: jo-jo-a
    Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako: Malinowy Skarbiec
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Malinowy Skarbiec
    Wybieram kubek nr.: 1
    Odpowiedź na pytanie: Chcę go wygrać, bo dla mnie to on wydaje się słodki. A nóż zgarnie się kilka buziaków więcej od ukochanego, a ja jestem taka całuśna, że na pewno taki kubek by mi się przydał do porannej kawki. Buziak i kawka na rozpoczęcie dnia to idealne połączenie :D
    Mój adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. obs-Magdalena B
    FB-Magdalena Bła
    Kubek numer 1- własnie poznałam pewnego chłopca ale jest bardzo nie smiały, a zatem takim kubeczkiem chciałabym dac mu małą podpowiedź:)
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga fromCarolinee jako: m. prudaczuk
    Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako: Marta Bajkowska
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Marta Bajkowska
    Wybieram kubek nr.: 2
    Odpowiedź na pytanie: Dlaczego ten kubek..? Bo też jestem słodka babka.. i słodkie rzeczy chcę z niego pić :)
    Mój adres e-mail: m.prudaczuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga fromCarolinee jako: Kasia Chudziak
    Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako: Kasia Chudziak
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Kasia Chudziak
    Wybieram kubek nr.: 2
    Odpowiedź na pytanie: Wybieram kubek z napisem "Jestem słodka" Bo jestem słodka :D
    Po za tym jest super śliczny i bardzo mi się podoba :D
    Mój adres e-mail: kasiakwiatkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga fromCarolinee jako: Paulina D
    Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako: Paulina Dwojakowska
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Paulina Dwojakowska
    Wybieram kubek nr.: 2
    Odpowiedź na pytanie: Wybieram ten kubek, ponieważ jak będę piła z rana z niego kawę i spojrzę na napis, pojawi się uśmiech na mojej twarzy, przecież jestem słodka :)
    Mój adres e-mail: paulinka-5559@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Wygrywasz kubek "Jestem słodka.." :)

      Usuń
  13. Obserwuję bloga fromCarolinee jako: Ayuna Chan
    Lubię stronę na Facebook`u BonzooBox jako: Klaudia Lisowska
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Klaudia Lisowska
    Wybieram kubek nr.: 1
    Odpowiedź na pytanie: Zbliżają się walentynki. Świto komercyjne czy też nie, wiele osób ma różne zdanie na ten temat, nieważne, uważam że bliskim osobom prezent należy dać. W sumie patrząc na te kubki, nie pomyślałam o sobie a o mojej drugiej połówce i to bardziej dla niego chciałabym wygrać niż dla siebie. Nawet jeżeli się nie uda- trudno, ale wierzę że święto miłości potrafi zdziałać cuda :D
    Mój adres e-mail: neko_chan@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger