16:50:00

INSPIRACJE NA KARNAWAŁ | KONKURS Z NIVEA

Dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu pojawi się wpis z inspiracjami. Mam dla Was kilka propozycji stylizacji, makijażu oraz fryzur na karnawał jak i na studniówkę. Studniówkę w życiu ma się tylko raz także ze stylizacją możecie zaszaleć. Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu. Rzeczy pokazuję ze sklepów, gdzie mi najbardziej się podobają, gdzie najczęściej zaglądam. Dajcie koniecznie znać w komentarzu czy Wam się podoba taki wpis i propozycje. :)

Sukienki pochodzę ze sklep www.lou.pl. Jest to strona z sukienkami, która od razu przyszła mi na myśl pisząc ten post. Nie mam stamtąd sukienki, ale na pewno kiedyś się na jakąś skuszę, gdy będzie okazja. Mają tam po prostu przepiękne sukienki i zakochałam się chyba w każdej. Mogę Wam również polecić stronę www.bettym.com. Sama mam stamtąd cztery sukienki i jestem mega zadowolona. Sukienki wyglądają w rzeczywistości tak samo jak na zdjęciu, materiał jest super jakości a rozmiarówka idealna.



Biżuteria . Kiedyś bardzo lubiłam cięższą biżuterię, duże naszyjniki a teraz zdecydowanie wolę delikatne. Propozycje pochodzą ze sklepou www.sotho.pl, gdzie mają naprawdę ładną biżuterię i ogromny wybór. Można postawić na delikatny naszyjnik i zestaw bransoletek z kamieni. Co Wy na to ? :)


Buty jest to słabość wielu kobiet. Moja też. Ja osobiście uwielbiam buty sportowe i mogłabym mieć ich mnóstwo jednak jeżeli chodzi o szpilki to mam tylko jedną parę czerwonych szpilek. Ale bardzo podobają mi się wszystkie z poniższych zdjęć, najbardziej szare z różową kokardką, które są po prostu boskie i mam nadzieję, że trafią kiedyś w moje ręce. :)


Fryzura to jest to nad czym dużo osób się zastanawia. Jestem fryzjerką i Panie, które przychodziły się czesać na studniówkę czy na jakąkolwiek imprezę wybierały delikatne fryzury. Sama wolę delikatniejsze. Niektórzy fryzjerzy potrafią tak uczesać, że fryzura zaczyna wyglądać sztucznie a nas to postarza. Dajcie koniecznie znać w komentarzu jaka fryzura Wam się najbardziej podoba na taką okazję. 


Makijaż - z tym można szaleć jednak zależy też od tego jaką stylizację wybierzecie. :)


Chciałabym Was również zaprosić na konkurs, który organizuje marka NIVEA. Do wygrania są 22x kupony o wartości 500 zł do internetowego sklepu Zalando. Być może uda Wam się zgarnąć kasę na wystrzałową kreację karnawałową! 




NIVEA Volume Care - Gotowa na karnawał?

Czas trwania: 
Konkurs trwa do 31.01.2017 roku

NAGRODY

22 kart upominkowych o wartości 500 zł
222 podwójne bilety do Multikina


ZASADY:

1. Kup dwa dowolne produkty (dotyczy wszystkich produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów NIVEA /nie dotyczy NIVEA MEN/) i zachowaj paragon
2. Odpowiedz na pytanie konkursowe i wyślij swoje zgłoszenie
3. Wygrywaj nagrody ;)

Advertisement

15 komentarzy :

  1. Ta czarna sukienka zdecydowanie za mną przemawia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne suknie! Środkowy makijaż najbardziej przypadł mi do gustu.


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki z lou sa. rewelacyjne i bardzo je polecam. Moje serce podbiła Mia, niestety jej tutaj nie ma, ale jeśli będziesz miała chęć zerknij bo jest cudna. A co do fryzury to 1 zdjęcie wygrywa zdecydowanie! :)
    kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te rzeczy są prześliczne. Zdecydowanie jednak najbardziej podobają mi sie buty są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sukienki!
    Strasznie spodobał mi się 2 makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna sukienka jak najbardziej w moim guście, a jeśli chodzi o fryzurę i makijaż to zdecydowanie trójeczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta długa sukienka CUDNA !! :D
    CO do fryzury to chyba pierwsza a makijaż numerek 3 ;).
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mam żadnej sukienki z LOU,są po prostu ślicznę,mam ich na snapchaci'e i uwielbiam ich oglądać(np.relacje ze sesji)świetna jakoś i ładne modelki!
    Fryzury bardzo mi się podobają!Tytuł mnie zachęcił tak bardzo,że wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki od Lou są śliczne! :)
    Świetne inspiracje! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie długie sukienki są piękne i idealnie pasują na studniówkę! Jedna z nielicznych okazji kiedy można taką założyć :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga sukienka, drugie buty i druga fryzura - cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona sukienka jest piękna :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger