14:48:00

GOLDEN ROSE VELVET MATTE LIPSTICK | MATOWA POMADKA DO UST

Wczoraj pisałam o pomadce Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipctick a dzisiaj przychodzę z kolejną perełką tej firmy. Jest to również pomadka matowa, a mianowicie Velvet Matte Lipstick. Po ostatnim wpisie zauważyłam, że dużo osób miało do czynienia ze szminkami Golden Rose i dużo osób bardzo je polubiło. To tak samo jak ja. 


Opis producenta: Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą gamę barw od klasycznej czerwieni po odcienie nude. 


Posiadam szminkę w kolorze o numerku 14. Jest to chłodny odcień, troszeczkę ciemniejszy, ale bardzo ładnie prezentuje się na ustach. Pomadka jest matowa, ale daje aksamitne wykończenie. Ma kremową konsystencje, dzięki czemu nie ma problemu z jej aplikacją. Jest dobrze napigmentowana i na ustach utrzymuje się cztery godziny przy spożywaniu dużej ilości napoi i jedzeniu. :)

Cena: 11.90 zł


Używacie pomadki Golden Rose Velvet Matte? Może polecicie mi jakiś ładny odcień różu? Chętnie przetestuję coś nowego. :)



22 komentarze :

  1. również mam taka pomadkę, ale inny kolor :) . cudowne sa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcia, z pomysłem :)
    Co do pomadki, to używałam trochę innej wersji, ale uważam, że pomadki matowe tej firmy to bardzo dobre produkty...szczególnie za tę cenę. Dodatkowo nie są tępe w rozcieraniu :)
    www.marjassi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, muszę się zdecydowac na jej zakup w koncu :D
    fotmagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kochasz wysztkie pomadki z GR . Tylko ja mam te w kredce , już prawie całą kolekcję :D
    Moze wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej serii tak nie lubię jak serie płynną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z Golden Rose. Ta pomadka ma cudowny kolor, chyba się na nią skuszę :D

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. GR jest dobrą marką, chociaż inne ich produkty nie przypadły mi do gustu. Co do pomadek - mają piękny wybór odcieni, są trwałe i mają bardzo dobre ceny. Fajnie by było gdyby ta firma dalej się rozwijała i dawała kolejne nowe produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te pomadki, chociaż nie ukrywam, że znacznie bardziej wolę te płynne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolorek ;) pozdrawiam serdecznie; ) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tę szminkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor pomadki, osobiście wolę te płynne z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam że pomadki GR są świetne jak na swoją cenne. Pozdrawiam :)
    https://fightmotivationvictory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny odcień różu? :) Mam z tej serii pomadkę z numerkiem 39, jest naprawdę super! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Firma Golden Rose w minionym roku skradła moje serce! Uwielbiam pomadki z tej serii.


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny odcień! Ja posiadam w swojej kolekcji 02 ale chyba się skuszę też na tą, ponieważ matowych pomadek nigdy nie za wiele http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystkie pomadki z GR. Są świetne pod każdym względem jak za tak niską cenę. Niestety co do koloru to Ci nie pomogę, bo nie lubię różu na ustach, ale swego czasu "nosilam" taki zgaszony róż, pomadka w kredce od GR nr 08 :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor, uwielbiam pomadki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miszę koniecznie ją przetestować.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam nr 02 chyba najpopularniejszy na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam kilka pomadek tej wersji i za taką cenę są ideale

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam jedną matową z GR ale chyba mnie za bardzo wysusza :<

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger