17:18:00

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK | MATOWA SZMINKA W PŁYNIE

Moimi ulubionymi, matowymi pomadkami są te w kredce z Golden Rose, ale pomyślałam, że wypróbuję jeszcze czegoś do ust tej firmy i wybrałam pomadkę w płynie Longstay Liquid Matte Lipstick w kolorze 04. Postawiłam na inny kolor niż róż, ponieważ w mojej skromnej kolekcji pomadek jest przewaga róży. Nic na to nie poradzę, że właśnie w tym kolorze na ustach czuje się najlepiej. 


Opis producenta: Golden Rose Liquid Matte Lipstick to seria matowych pomadek w płynie, która gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzenie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwile, aby uniknąć rozmazania. 


Gdy użyłam jej po raz pierwszy to od razu żałowałam, że ją kupiłam, ale po kilku następnych użyciach przekonałam się do niej i ją polubiłam. Pomadka ma bardzo fajną konsystencję i bardzo fajny aplikator, którym dobrze rozprowadza się pomadkę. Należy nałożyć cienką warstwę, jeżeli będzie za gruba to niestety nie da super efektu i usta mogą trochę się kleić.

Jeżeli chodzi o trwałość produktu to spokojnie pół dnia utrzyma się na ustach. Mocno zastyga. Pomadka w kredce, którą pokazywałam TUTAJ utrzymuje się na ustach cały dzień za co ją bardzo polubiłam. 


Cena: 19,99 zł



Używacie produktów do ust z Golden Rose




37 komentarzy :

  1. Mam dwie pomadki z tej serii i po prostu je kocham!
    Świetny post :D
    http://nicolenicky01.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-2k16.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 3 kolorki i bardzo lubię. Jednak jest tyle pięknych kolorków, ze nie moge sie zdecydowac na kolejne :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to nie używałam jeszcze kosmetyków z Golden Rose. Nie mam pojęcia czy jest to dobra firma ale zamierzam przetestować <3 Zachecil mnie ten przecudny kolor :* Buziaki http://paulina-janczura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena pomadek z Golden Rose jest śmieszna, a przyznam, że wygrywa z konkurencją dostępną na rynku. Porównywalna do słynnych lip kit'ów od Kylie, a cena jest jakieś trzy razy mniejsza. Ten kolorek prezentuje się obłędnie, naprawdę. Z pewnością cudnie prezentuje się na ustach i przyciąga uwagę ludzi na ulicy, ale o to chodzi. Jesteśmy kobietami, musimy się wyróżniać :) Na weselu sama pomalowałam usta pomadką z Golden Rose i jej trwałość była obłędna. Jedynie pod koniec zjadała się, ale w taki dość przyjemny sposób, ponieważ robiła to subtelnie, od środka, co nie rzucało się w oczy, jak w przypadku pomadek z The Balm.
    Zdjęcia są bardzo dobrej jakości, recenzja rzetelna i zachęcająca, a wygląd bloga jest estetyczny, co przykuwa moje oko.
    Czekam na kolejny post ! :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie używam zbyt często pomadek, zazwyczaj są to błyszczyki o delikatnym, kolorze, ale ta pomadka z Golen Rose ma cudowny kolor!

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam, ale dużo osób poleca. Piękny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam okazję przetestować szminkę matową z GR jednak się zawiodłam. Nie wiem, po jakimś czasie moje usta wyglądały na suche i popękane (mam ciemny bordowy kolor, może to przez to?) Może jakoś się przekonam i wypróbuję tą pomadkę.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Golden Rose,pomadki są bardzo fajne, odróżniają się od innych :) Pozdrawiam, http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię te zwykłe matowe, bo te podkreślają u mnie suche skórki. Śliczne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Golden Rose, ale przyznam się bez bicia, że nie miałam jeszcze okazji przetestować tych pomadek.
    Ale z pewnością niedługo trafi ona w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny kolorek! U kogoś mi się strasznie podoba ten odcień na ustach, aczkolwiek na mej osobie nie za bardzo :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam matowe,mocno pomalowane usta-ale niestety nie umie,ponieważ niezbyt mi to pasuje. Zachwycam się za to ustami przyjaciółki,która jak je pomaluje wygląda obłędnie, używa kredek z GR i również gorąco poleca ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie- klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka razy czytałam recenzję o pomadkach tej firmy. Jednak jeszcze jej nie kupiłam. Nie znalazłam jednej ważnej dla mnie odpowiedzi. Czy pomadka nie się nie klei na ustach? Bardzo tego nie lubię.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, nie klei się jednak przy grubej warstwie mogą troszeczke się lepić. :)

      Usuń
  14. Niesamowicie żywy kolor!

    http://lady-aria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. sama zastanawiam się nad tą pomadką bo nie mam jeszcze takiej płynnej, ale chyba mnie przekonałaś :D
    http://lekkostylowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam pomadki z Golden Rose w kredce i jestem z niej bardzo zadowolona, w płynie jeszcze nie miałam okazji wypróbować www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest cudowny. Takie pomadki w płynie dla mnie są najlepsze. Nie no ten kolor jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam matowe pomadki firmy GR, sama mam dwa i zamierzam powiększyć swoją kolekcję :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pomadki GR! A ten kolor jest cudowny! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor,jak z trwałością tych pomadek? Powinnam w końcu jakąś zakupić!
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spokojnie pół dnia utrzymuje się na ustach. ;)

      Usuń
  21. uwielbiam je, mam 3 i na pewno kupię jeszcze nie jedną :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor uwielbiam pomadki GR.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te szminki naprawdę jakość fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam produkty Golden Rose, niedrogie i bardzo dobre. Niestety żadnej z tych szminek nie mam, ale planuję zakup. Póki co jestem posiadaczką crayon lipstick matte, które polecam :D

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadki z Golden Rose, są świetne!
    Śliczny kolor wybrałaś:*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny kolor pomadki *.* kupowałam szminki matowe w sztyfcie w tej firmie, ale nie pomadek w płynie, przy następnych zakupach zaopatrzę się w jakiś, bo wygląda obiecująco :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor. Ja ogólnie lubię produkty Golden Rose. Mają ciekawy asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekny kolor :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tę samą pomadkę, kolor również identyczny! :) Lubię ją, chociaż szczerze to myślałam, że będzie bardziej wpadać w koral... :( Wciąż szukam takiego odcienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowna pomadka! uwielbiam produkty z GR! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger