13:55:00

FULL MELLOW

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jaki super prezent gwiazdkowy dostałam od firmy Full Mellow. :)



Kostka do masażu ciała.

Nigdy nie miałam takiej kostki do pielęgnacji ciała i jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Kostka ma się rozpuszczać pod wpływem temperatury naszego ciała. W kostce są wtopione ziarenka kawy co ładnie wygląda i jeszcze lepiej pachnie.

Skład: Theobroma Cococa (Cococa) Seed Butte, Karite Butter, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Illipe Butter, Garcinia indica (Kokum) Seed Butter, Bacuri Butter, Fragrance Vanilia Oil, Mung Beans. 



Joy Bath Bomb Cupcake - babeczka do kąpieli.

Uwielbiam takie babeczki do kąpieli, a ta jest wyjątkowo duża i na pewno wystarczy na kilka razy. Babeczka ma zapach żurawiny, malin, jagód i świątecznych przypraw. Dół babeczki ma w sobie dobroczynne olejki, które mają za zadanie nawilżyć naszą skórę i ją odżywić. Natomiast góra babeczki to idealny scrub dla całego ciała. Wygląda ona bardzo apetycznie, ale niestety nie można jej zjeść. :)

Skład: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Zea Mays (Corn) Starch, Sodium Lauryl Sulphoacetate, Avocado Oil Persea Gratissima (Avocado) Oil, Sweet Almond Oil Prunus Dulcis (Almond) Oil, Coconout Oil Cocos Nucifera (Coconout) Oil, Sugar Powder, Cream of Tartar, Meri-White Powder, Parfum (Fragrance) Spice, Cranberry Oil, CI 17200 (Pink) Glycerine Soap.



Love Blue Bath Bomb - bomba do kąpieli.

W bombie są zamknięte lilie, jaśmin, bez i konwalie. Jest ona również bardzo duża jak babeczka a jej zapach jest przyepiękny. Relaks z takim dodatkiem to czysta przyjemność. 

Skład: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Zea Mays (Corn) Starch, Sodium Lauryl Sulphoacetate, Avocado Oil Persea Gratissima (Avocado) Oil, Sweet Almond Oil Prunus Dulcis (Almond) Oil, Coconut Oil Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Parfum (Fragrance), Lily of the Valley Oil, Lilac Oil, Hyacinth Oil, Jasmine Oil, CI42090 (Blue).



Miałyście już coś z Full Mellow? :)



15 komentarzy :

  1. Ale wszystko super wygląda :) Babeczka do kąpieli przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się 'śnieżynka'!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie ostatnia bomba do kąpieli.
    Jest po prostu cudowna ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super mydełka! Genialne! :D

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty wyglądają niesamowicie, można się nawet nabrać że jest to coś do jedzenia :) Z chęcią bym przygarnęła takie do siebie
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetne!!!!
    Pozdrawiam. Liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta paczka. Wygląda to niesamowicie :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te babeczki i kule są przecudne! Aż żal byłoby mi je zużyć gdybym takie miała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, tyle fajnych bomb do kąpieli, a ja mam prysznic ;-;
    Recenzja jest super, chyba najbardziej mi do gustu przypadła babeczka, świetna jest!

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudowne ;) ! uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta babeczka wygląda świetnie! Oby Ci się dobrze sprawdzały te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię bomby do kąpieli! :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezent gwiazdkowy:D
    Bardzo fajna babeczka do kąpieli :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger