15:15:00

DOBRE PRODUKTY PIELĘGNACYJNYE | WYTWÓRNIA MYDŁA

Witajcie Kochani. Przychodzę dzisiaj do Was z wpisem o bardzo dobrych produktach pielęgnacyjnych marki Wytwórnia Mydła. Muszę powiedzieć, że kosmetyki tej marki zrobiły na mnie pozytywne wrażenie i postanowiłam zamówić jeszcze kilka produktów. Najbardziej z całego asortymentu sklepu polubiłam musy do ciała. Nie lubię mazideł do ciała, zwsze jak kupowałam jakiekolwiek balsamy to nie używałam ich regularnie i później się marnowały. Regularnie nawilżać ciało zaczęłam najpierw używając olejku do ciała marki Dr.Hauschka jednak jego cena jest dosyć wysoka na produkt, który miałabym kupować często, chociaż jest tego wart. Później natknęłam się na te cudowne musy do ciała, które kosztują zaledwie 18 zł za 50 gram i 28 zł za 100 gram także naprawdę warto i mogę polecić. 



Mus do ciała Zimowy Czar.
Także zacznijmy recenzję od tak zachwalanego przeze mnie musu do ciała. Ostatnio miałam mus Lemon Lime a tym razem wybrałam Zimowy Czar. Jego nazwa mnie zachęciła do wypróbowania. Mus ma mocny, chłodny zapach, który przypomina orzeźwiający spacer w zimowy dzień. Łagodne nuty mentolu z odrobiną sosny ustępują nutom świerku i eukaliptusa. Lawenda i drzewo cedrowe dopełniają ten wspaniały zapach. Delikatna, piankowa konsystencja tego produktu powstała z super odżywczych składników: masła shea, olej z orzechów laskowych, olej z pestek malin, olej pistacjowy, wit. E. 
Opakowanie tych produktów jest plastikowe, bardzo ładnie wygląda. Nie ma problemu z wydobyciem produktu. Mus jest bardzo delikatny, jego konsystencja jest bardzo przyjemna i dobrze się go rozprowadza na skórze. Zapach jest bardzo ładny i wyrazisty. Mam opakowanie o pojemności 50 gram a jest bardzo wydajny. Daje szybki efekt, głębokie i ekspresowe nawilżenie. 



Balsam do ust Miód i Wanilia.
Drugi produkt, który skradł moje serce. Jest to balsam cudownie kojący i regenerujący usta. Moje usta ostatnio potrzebowały i nawilżenia i regeneracji także jak przeczytałam, że jest on z miodem to bez wahania go wybrałam. Balsam bardzo dobrze rozprowadza się na ustach, ma bardzo kremową konsystencje. Po nałożeniu na usta jest przeźroczysty. Ma przyjemny, słodki zapach. Oczywiście skład jest naturalny co mnie bardzo cieszy. Jeśli używacie matowych pomadek, które mogą wysuszyć lub podkreślić suche miejsce na Waszych ustach to pod szminkę sprawdzi się również super.



Sól do kąpieli RÓŻA.
Sól do kąpieli o pięknym, intensywnym zapachu róży. Zamawiając tą sól nie spojrzałam na pojemność i ku mojemu zdziwieniu przyszła sól o pojemności 700 gram także jest to bardzo dużo. Kosztuje ona równe trzy dyszki także naprawdę warto. Zamawiałam ją ze względu, że podczas domowego spa, przed manicure robię moim stopom spa i lubię dodać sól. Wanny nie mam, ale mimo to zamawiam takie dodatki bo naprawdę się przydają. Sól ma w sobie kawałki róż i po wrzuceniu jej do wody te płatki rozkładają się na większe. Ma ona za zadanie regenerować skórę, wygładzić ją, pobudzić krążenie, dezynfekować, odświeżyć, relaksować, łagodzić zmęczenie i stres. Mam problem z suchą skórą i u mnie sprawdziła się dobrze, produkt spełnia obietnice producenta. Też zamawiacie dodatki do kąpieli mimo posiadania prysznica a nie wanny? :)



Mydło Jedwab i Śliwka.
Sama nazwa firmy mówi o tym, że na stronie znajdują się mydła... a więc mydełko też musiało znaleźć się w mojej paczce. Tym razem zamówiłam jedwab i śliwka z aromatem marcepanu, którego uwielbiam. Pachnie bardzo przyjemnie i ma dobre działanie. Na stronie zjadziecie dużo wersji tych mydełek. 



Bardzo chętnie sięgam po produkty marki Wytwórnia Mydła. Znacie może te produktu lub firmę? :)
Dajcie koniecznie znać czy jakiś produkt Was zaciekawił. :)

10 komentarzy :

  1. Nie znam tej firmy. Kosmetyki wyglądają bardzo łanie i ciekawie. Interesuje mnie pomadka, bo mam strasznie suche usta. Patrząc na nią, aż wyobraziłam sobie ten zapach. Też mam prysznic, a z chęcią położyłabym się w wannie i wypróbowała tą sól :)



    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne produkty :) uwielbiam takie naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sól wygląda przepięknie z tymi płatkami róży! Poza tym bardzo kusi mnie ten mus do ciała, nie spotkałam sie jeszcze z balsamem w musie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów, ale bardzo mnie nimi zainteresowałaś! :) A ta sól wygląda po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już same nazwy zachęcają, a po obejrzeniu Twoich zdjęć jestem jeszcze bardziej zachęcona do zapoznania się z pełną ofertą tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sól wygrała wszystko, muszę ją mieć!!! MMMM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalne kosmetyki to co lubię <3.Błyszczyk na miejscu pierwszym. ZDECYDOWANIE... Świetnie się czyta Twojego bloga. POZDRAWIAM
    I zapraszam do mnie :)
    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze ubolewałam nad tym,że mam tylko prysznic, nigdy nie zamawiałam nic do kąpieli.. Nie mogę się już doczekać nowego mieszkania (wanny) na pewno się zaopatrzę w tą sól, wdaję się być idealna dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz pierwszy spotykam się z tą firmą, ale skoro produkuje dobre rzecz, to może warto się jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger