14:18:00

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE

Na początku chciałabym wszystkim moim Czytelnikom złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne. Wszystkim życzę zdrowych, radosnych, pełnych rodzinnego ciepła i spokojnych Świąt.


Ten rok minął tak szybko, że sama nie wiem kiedy. Mam nadzieję, żę Rok 2017 będzie jeszcze lepszy!

| plakat - BonzooBox |


U wszystkich na pewno jest już świąteczny nastrój. Ja mam już mam wszystko ogarnięte a prezenty czekają już pod choinką. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jeszcze kilka świątecznych rzeczy ze sklepu BonzooBox. Zaczyna się nowy rok i dużo okazji, gdzie będziecie mogli sprawić bliskim taki upominek. 

Na ścianie wisi już plakat "W Świątecznym Nastroju" a na przyszły rok na pewno sprawię sobie coś nowego, bardziej motywującego na nowy rok. :)






18 komentarzy :

  1. Kubki są rewelacyjne! U nas jeszcze nie ma prezentów pod choinką, ale już Wszystko popakowane ^^ Życzymy Ci wesołych świąt spędzonych w gronie najbliższych ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam również życzę Wesołych Świąt! ;)

      Usuń
  2. mega kubeczki! wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kubeczki :) Również życzę Wesołych Świąt :) Zapraszam do mnie http://this-iss-it.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny plakat! Z pewnością pomaga wczuć się w świąteczny klimat :) Wesołych świąt! Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG
    U mnie na blogu trwa rozdanie :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubeczki są świetne !!!

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
    Życzy Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kubki :), idealne na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzymy wesołych, rodzinnych świąt i udanego roku 2017!
    Genialne te kubki!

    Pozdrawiamy
    dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kubasy, bardzo mi się podobają. :) mnie ten rok też minął szalenie szybko, ale dobrze, bo był kiepski, więc mam nadzieję, że nowy będzie lepszy. ;) albo przynajmniej nie gorszy. :)
    pozdrawiam serdecznie i spokojnych Świąt! :)
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kubki, bardzo lubię takie wymyślne.
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt życzę i szczęśliwego Nowego Roku 2017.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kubki! Mam nadzieję że twoje święta się udały :)

    http://styleofthemall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, genialne kubeczki! :) Świetne zdjęcia! Jak zawsze pełen profesjonalizm! :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger