21:00:00

UPOMINKI Z POCZTY KARTKOWEJ

Czekoladki są idealnym dodatkiem do każdego prezentu, dlatego w tym roku postanowiłam obdarować narzeczonego wyjątkowymi słodkościami. Wyglądają one tak pięknie i apetycznie, że nie zje ich na pewno przez najbliższy czas. U mnie leżałyby chyba jako ozdoba. 


Czekoladki są robione własnoręcznie i własnoręcznie zdobione. Mają ładne kształty. 



Na stronie Poczta Kartkowa znajdziecie również karki na różne okazje oraz duży wybór różnego rodzaju czekoladek. 



Na Poczcie Kartkowej możecie zamówić kartkę i dołączyć do nich czekoladki a firma wyślę prezent od razu do adresata zapakowany w złoty papier z niebieską kokardą. Dostawa jest błyskawiczna. Na kartce możecie sami skomponować życzenia lub dodać gotowe. 



Co uważacie o takiej słodkiej propozycji na prezent? :)



Wygrywa aż 6 osób. Są duże szanse na wygraną!


14 komentarzy :

  1. Wygląda to świetnie! Zwłaszcza, że jestem wielką fanką czekoladek, a tak pięknie zapakowane są prezentem idealnym.
    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  2. To pueleczko z czekoladkami jest tak piękne aż żal zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladki wyglądają bardzo smakowicie! Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te czekoladki wydają się być takie pyszne... a zarazem są tak piękne że pewnie szkoda byłoby je zjeść ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku! Jakie te czekoladki muszą być pyszne <3 Kochamy takie piękne i urocze pyszności <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jako łasuch, jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym zachowała na kilka dni takie czekoladki ;3

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka świąteczna. Rzadko w dzisiejszych czasach słodycze są robione własnoręcznie.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł bardzo fajny na prezent :), ale nie każdy lubi czekoladki :]. Jak to się mówi że liczy się gest i każdego ucieszy :P

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger