15:04:00

SEKSOWNA CZERWIEŃ | SEMILAC 039 SEXY RED


Do nowego roku zostało tylko pięć dni! Wiele z Was myśli na pewno o kreacji jaką założy na sylwestrową noc, ale i o paznokciach. Przychodze dzisiaj do Was z nowymi produktami, z propozycją na sylwestrowy manicure oraz odpowiem na kilka pytań, które dużo osób zadaje zanim zacznie robić manicure hybrydowy w domowym zaciszu. 



Semilac w swojej kolekcji ma bardzo dużo odcieni czerwieni, ja postawiłam na odcień  039 Sexy Red. Jest to bardzo kobiecy, elegancki i seksowny kolor. Zamówiłam ten kolor z myślą o Świętach i Sylwestrze. Moje uwielbienie do lakierów marki Semilac chyba nigdy nie minie. Nadal uważam, że są to najlepsze lakiery hybrydowe. Bardzo lubię je za trwałość, za gamę kolorów, która jest bardzo duża i blask jaki dają w efekcie końcowym. 



Na stronie Iperfumy.pl zamówiłam również Primer z marki Semilac. Jeżeli ktoś nie wie co to jest, to jest to produkt zwiekszjący przyczepnośc lakieru hybrydowego. Produkt doskonale spełnia swoją rolę. Lakiery utrzymują się na paznokciach trzy tygodnie, raz miałam je nawet miesiąc, ale wiadomo, że odrost później brzydko wygląda. Z tym preparatem wytrzymają długo nawet u osób, które mają problem z przyczepnością hybrydy do swoich paznokci. 



Skusiłam się też na złoty brokat, który z czerwienią jak dla mnie wygląda idealnie. Jest to brokat marki Moyra odcień Gold. 



Czym najlepiej ściągnąć hybrydy?

Najlepiej acetonem! Zrywając paznokcie hybrydowe niszczymy bardzo płytkę. Należy nasączyć wacik acetonem, przyłożyć do paznokcia, owinąć folią aluminiową i po 10 minutach zeskrobać lakier drewnianym patyczkiem.

Jakiej lampy najlepiej używać?

To jest wybór indywidualny. Miałam lampę na żarówki a obecnie mam lampę LED SUN 5 i LED Diamond Light. Są to dwie lampy, z których jestem bardzo zadowolona i każdemu polecam. O wiele szybciej i lepiej utwardzają paznokcie. Lampą LED utwardzimy paznokcie już w 10 sekund a na żarówki w 2 minuty. 

Czy wszystkie produkty do wykonania manicure hybrydowego muszą być tej samej marki?

Ja osobiście uważam, że nie. Używałam bazy i topu z firmy Claresa a kolor miałam z Semilac i wszystko ładnie się trzymało. Zdania na ten temat są podzielone, ale ja piszę z własnego doświadczenia. 

Dlaczego manicure hybrydowy się nie trzyma na moich paznokciach?

Możliwe, że nałożyłaś zbyt grube warstwy lakieru.
Źle przygotowana płytka, należy najpierw ją dobrze zmatowić i odtłuścić. 
Pozostawione resztki poprzedniego manicure na paznokciach.
Jeżeli nie trzymają się u Ciebie paznokcie to spróbuj nałożyć Primer.

Czy hybrydy niszczą paznokcie?

Jedno z najbardziej zadawanych pytań na temat manicure hybrydowego. Oczywiście mogą zniszczyć lub osłabić płytkę paznokcia, ale nie u każdego i nie na zawsze. Jak wiadomo każdy kosmetyk czy preparat u każdego działa inaczej. Nigdy nie miałam dużego problemu ze zniszczoną płytką po zdjęciu hybryd a jeżeli się to zażyło to na drugi dzień było już okej. 

Jakie produkty kupić na początek?
Bloczek polerski oraz pilniczek.
Cleaner
Baza
Top
Lakier kolorowy
Patyczki drewniane
Aceton 
Waciki bezpyłowe
Lampa UV lub LED

Na początek najlepiej gdy kupicie jeden lakier. Nigdy nie wiesz czy się w ogóle u Ciebie sprawdzą a pieniądze mogą być rzucone w błoto. Nie ma co szaleć na samym początku. 

Jeżeli macie wątpliwości co do paznokci hybrydowych to powiem Wam, że ja jestem bardzo zadowolona, nie muszę czekać i umawiać się do kosmetyczki a paznokcie mam gotowe w niecałe 30 minut. Także polecam każdemu taką metodą manicure. :)

20 komentarzy :

  1. czerwony lakier jest zdecydowanie moim ulubionym.
    To odcień w którym będzie się czuć dobrze każda kobietka :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie akceptuje czerwieni na moich paznokciach i bardzo źle się z nią czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny lakier
    A widziałam tez ze semilac na właśnie taki kolor jak wychodzi u Ciebie po połączeniu lakieru z brokatem i był też bardzo śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw startowy do manicure hybrydowego chodzi za mną już od dłuższego czasu. Ciągle się nad nim zastanawiam, ale na blogach tyle ciekawych inspiracji i postów, że muszę go w końcu mieć ;) W przyszłym roku na pewno sprawię sobie taki prezent ;) A ten złoty brokat wygląda nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero zaczynam przygodę z hybrydami, ale osobiście w czerwonych paznokciach się nie widzę, ten brodkat również nie skradł mojego serca, ale najważniejsze że podoba się Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki ;) również chciałam zacząć sama robić hybrydy ale jakoś nie mogę się odważyc tobie idzie rewelacyjnie pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szczerze mówiąc nigdy nie miałam hybryd, troszkę mimo wszystko się obawiam. Efekt przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A próbowałaś lakierów z płatkami holo? Simplynailogical ciągle robi takie manicure i się zastanawiam, czy da się tak z hybrydami ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zamierzam zrobić sobie hybrydy na sylwestra, pierwszy raz zamierzam je zrobić sama i zasatanwiałam się nas marką pierwszego lakieru ale dzięki twojemu postowi nie mam wątpliwości :D świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne są te lakiery. Podoba mi się, że poopowiadałaś na te pytania. Ponieważ nie uważałam, że hybrydy są dobre dla moich paznokci. A ty mi uświadomiłaś, że tak nie jest. Muszę kupic Sb taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam w domu lampę do hybrydy jednak nie umiem wykonać manicure tak by wyglądało to fajnie i estetycznie. Mam nadzieję , że dojdę jeszcze do wprawy. Dzięki za wskazówki :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam sobie wlasnie czerwone świąteczne paznokcie wyglądają cudnie 😊 Wiele dowiedziałam się po Twoim wpisie będę wpadać częściej! http://testerka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uwielbiam czerwień w połączeniu ze złotym :) Semilac to najlepsza marka jaką znam. :)

    stylistfashioon.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również mam świąteczną czerwień na paznokciach :) Choć nie robię sama, zdecydowanie nie mam do tego talentu, zazdroszczę więc Tobie :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwone paznokcie to jak dla mnie must have na święta !

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwony to najwspanialszy i najbardziej kobiecy kolor. Uwielbiam go i na ustach, i na pzanokcaich :)

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda ten lakier z brokatem na twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. moja ulubiona czerwień semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwień na paznokciach to mój ulubiony kolor :) Hybryd nigdy nie miałam i w sumie nie wiem czy się kiedyś zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger