19:18:00

POMYSŁ NA PRAKTYCZNY PREZENT GWIAZDKOWY


Mamy już Grudzień. Święta zbliżają się wielkimi krokami. Nadchodzi według mnie najlepszy dzień w roku. Uwielbiam świąteczny klimat. Ja już mam wszystkie prezenty dla bliskich, teraz wystarczy je tylko pięknie zapakować. Wiele z Was na pewno nie ma jeszcze pomysłu na prezent, dlatego przychodzę z pomocą i mam nadzieję, że moje wpisy z pomysłami, które ostatnio publikuję chociaż trochę Wam pomogą. Mi jak zawsze  z pomocą przychodzi sklep MyGiftDna, gdzie znajdziecie dosłownie wszystko. W tym roku moje siostrzenice obdaruje między innymi miękkimi, bawełnianymi ręczniczkami z uroczym haftem. 



Ręczniki to praktyczny prezent, więc myślę, że na pewno większości osób się spodoba. Na stronie MyGiftDna.pl jest to nowość i jest duży ich wybór. Można nawet kupić zestaw dwóch ręczników. Wybór haftów jest  szeroki. 


W tym roku muszę wypić dobrego szampana, ponieważ dostałam w prezencie od firmy kieliszek, z którego bardzo się ucieszyłam. Jest solidnie wykonany z troszeczkę grubszego szkła. Grawer jest bardzo dobrze wykonany. Zamawiałam już jedną rzecz z grawerem na szkle i nic się do tej pory nie stało także polecam Wam w tym roku na Sylwestra zakupić kieliszki i dobrego szampana.. - chociaż w takim kieliszku każdy szampan będzie smakować. :)


Kalendarz, który widzicie na zdjęciu również pochodzi ze sklepy MyGiftDna i aktualnie możecie kupić je 20 zł taniej. :)



20 komentarzy :

  1. przepiekne prezenty, urzekły mnie ręczniki, jako, że jestem wierną fanką myszki Minnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też marzę aby się napić dobrego szampana ale mówię sobie ze poczekam już do Sylwestra :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ręcznik to bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma MyGitDNA ma świetne propozycje na prezenty! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MYgiftDNA jest rewelacyjna! Same tam poszukiwałyśmy prezentów dla bliskich, jednak nie mamy wystarczających funduszy :/ A szkoda, bo produkty są tam MEGA! <3 Zakochałyśmy się w tych ręczniczkach ^^ Przeurocze :3 Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie można trafić na atrakcyjne przeceny a tym bardziej w okresie świątecznym. :)

      Usuń
  6. faktycznie ciekawy pomysł na prezent gwiazdkowy :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ręcznik świetny dla najmłodszych. Kalendarz (bywa) przydatny.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że ręcznik będzie idealnym prezentem również dla starszych osób. :)

      Usuń
  8. Jakie cudowne rzeczy. Idealne na prezent świąteczny.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne rzeczy, szczególnie kalendarz :) Ręczniczki również są świetne!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten kalendarz, wiem że piszesz o nim dopiero na końcu, ale mam "manię" na punkcie organizerów, kalendarzy itp. ;3
    A ręczniczki są śliczne, oby siostrzenice były także zachwycone :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ręczniki niestety u mnie juz nie przejdą bo jest ich nadmiar :D ale ten kieliszek..mega! <3

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam asortyment mygiftdna.
    Nie da się tam nie znaleźć idealnego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja część prezentów już mam. Córki są bardzo wymagające, dlatego jeszcze kilka drobiazgów kupię i będę gotowa na swięta.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger