20:23:00

PALETKA KYLIE JENNER I TUBA NA PĘDZLE

Przychodzę dzisiaj do Was z krótkim wpisem, gdzie pokażę moje pierwsze, małe zamówienie ze strony BangGood. Zamawiałam tam poraz pierwszy a paczka dotarła do mnie już po dwóch tygodniach, więc jak na stronę zagraniczną to ekspresowo. 



Od długiego czasu miałam w planach zakup takiej tuby. Widziałam ją zawsze w sklepie Inglot a ostatnio natknęłam się na nią na BangGood. Jest to naprawdę fajny sposób na przechowywanie pędzli. Można postawić ją na toaletce i trzymać pędzle w dwóch częściach nie zamykając jej. Tuba mieści dużo pędzli i jest bardzo dobrze wykonana, na pewno posłuży przez długi czas.

Cena: 34,64 zł




A w sumie jej replika. Zamówienie składam trochę na szybko i było zdjęcie tylko paletki otwartej i nie przyszło mi na myśl, że jest to odpowiednik, ale mimo to jestem z niej zadowolona. Paletka zawiera dziewięć dobrze napigmentowanych cieni w kolorach, które bardzo lubię nosić na co dzień. Długo utrzymują się na oczach i jestem z nich zadowolona.  

Cena: 32,91 zł





14 komentarzy :

  1. Paletka Kylie wygląda całkiem całkiem :) pigmentacja wydaje się bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz lekkie pióro bardzo się fajnie czyta. Wpis krótki ale konkretny i na temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, szkoda, że ta paletka to odpowiednik, ale kolory niczego sobie :)
    http://maylinesia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna tuba, kurczę to nawet do torebki można by było bezpiecznie włożyć pędzelki ;3

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    U mnie na blogu trwa rozdanie, zapraszam do udziału! :

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, aż dziwne, że podróbka ma taką dobrą pigmentację - udały Ci się zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna paleta, może kupię swojej dziewczynie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ta paletka cieni marzy mi się od dłuższego czasu ;) może w końcu się na nią zdecyduje po twoim wpisie, bardzo się bałam że może to być kolejna paleta która nie będzie dobrze napigmentowana...

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka naprawdę myślałam że to oryginał ! :D Dobrze, że przeczytałam całego posta, ale kurcze chętnie bym je wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że nie ma zdjęcia otwartej paletki ;) ale kolorki super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka bardzo mnie zaciekawiła
    Zapraszam także do mnie w 3 notce jest u mnie świąteczny konkurs z super nagrodami!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kolory :) na codzienny makijaż jak najbardziej. Myślę, że skuszę się na jej kupno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka to replika a wyglada świetnie!
    verqsq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger