16:31:00

NOWE CASY NA TELEFON | STILGUT I ETUO

Jeżeli czytacie mojego bloga to mogliście się dowiedzieć, że uwielbiam kupować etui na telefon i moja kolekcja się powiększa. Nie jedna z Was na pewnie lubi piękne dodatki. W moje ręce wpadły ostatnio trzy nowe etui. Wszystkie moje cesy pochodzą ze sklepów internetowych, przeważnie są one o połowę tańsze niż w sklepach stacjonarnych. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać etui ze sklepu Etuo oraz Stilgut



Etui ze sklepu Etuo.pl mam już jedno i do mojej kolekcji trafiły dwa następne. Są one wykonane z gumy i mają dobrej jakości nadruk. Na Etuo jest dużo gotowych szat graficznych, ale możecie również dodać swoje własne zdjęcie, które Wam się podoba. Etui dobrze trzyma telefon i nie ma mowy żeby z niego wypadł.



Etui ze Stilgut jest wykonane w 100% ze skóry jak większość produktów z tego sklepu. Mam biały telefon, dlatego postawiłam na kolor niebieski i współgra z nim idealnie. Etui dobrze chroni mój telefon i będzie idealnym ubrankiem dla niego na zimę, ponieważ telefony od przemarznięcia potrafią się zacinać. 

Lubicie kupować nowe etui na telefon? Ile macie w swojej kolekcji ? :)




Wygrywa aż 6 osób! Duża szansa na wygraną. :)

17 komentarzy :

  1. jakie ładne, ten z wilkiem jest piękny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Etuo ma bardzo fajnej jakości case'y. Od stilgut mam powerbanka i on sprawdza się całkiem fajnie - za to straaasznie długo czekałam na wysyłkę ;c

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam powerbanka i sprawdza się super. ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne, szczególnie przypadł mi do gustu ten z wilkiem. Mam jedno etui, jestem nazbyt zakręcona, aby przypominać sobie, że mam jeszcze jakieś inne. Więc w moim przypadku, pomysł z kupowaniem większej ilości i np. dopasowywaniem do stylizacji odpada.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to bym chciala miec telefon hehe, bo zyje bez telefonu juz chyba od roku :o
    a cesy super :D choc bym pewnie wziela jakies motywy z bajek xD

    OdpowiedzUsuń
  5. te pierwsze etui super :D
    Pozdrawiam
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne te z wilkiem!
    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/dwulicowosc.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super casy! Najbardziej do gustu przypadł mi ten z wilkiem :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna, ja muszę swój już zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO też muszę nabyć coś nowego, aby odmienić telefon:] Pozdrawiam i zapraszam na www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się skuszę na któreś z etui.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba pierwszy raz widzę obudowę ze skóry! Na razie mam 8 case-ów w domu, więc nie planuje zakupu nowych, jednak muszę powiedzieć, że te na mnie zrobiły naprawdę duże wrażenie:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne casy! A z wilkiem jest świetny

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger