23:09:00

MĘŻCZYZNA VABUN JEST NOWOCZESNY I NIETUZINKOWY... - RADOSŁAW MAJDAN

"Mężczyzna Vabun jest nowoczesny i nietuzinkowy. Ma swój własny styl, ale przy tym nie boi się ekspertymentować. Niewątpliwie jest to zapach dla mężczyzny, który jest pewny siebie i własnego zdania." - Radosław Majdan


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać perfumy męskie, o których nigdy wcześniej nie słyszałam. Pokażę również linię żeli pod prysznic. Mój narzeczony i tata mają okazję testować produkty marki Vabun z czego się bardzo cieszą. Bardzo lubię zapach męskich perfum i spodobał mi się każdy. Już niedługo ma wejść linia dla kobiet. Nie mogę się doczekać. 


Perfumy Vabun Classic - Klasyczny, elegancki, zawsze modny. Ten zapach doskonałe łączy w sobie energetyczny aromat owoców, ostrą utę mięty, rześką woń grejpfruta i szczyptę aromatycznego cynamonu. 


Perfumy Vabun Sport - Energia, inspiracja, charakter. Jest to połączenie kardamonu, sandałowca, kolendry, ambry i piżma. Bardzo trwała, elegancka, energetyczna i męska, kusząca zmysły kompozycja zapachowa. 



Perfumowane żele pod prysznic są uzupełnieniem kolekcji perfum. Mają bardzo ładny, intensywny zapach. Żel pod prysznic Classic pachnie jak perfumy, której wyżej opisałam.
Żel pod prysznic Vabun Gold - Zmysłowy, męski, intrygujący. Żel jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji dla każdego rodzaju skóry. Jeśli chodzi o zapach to jest to połączenie piżma, wanilii, tonki oraz kwiatu pomarańczy a taże świeżych owoców, mięty, cynamonu i gałki muszkatołowej. 

Perfumy mają pojemność 100 ml. Vabun Classic ma bardzo solidną butelkę, ciężką, wykonaną z bardzo grubego szkła w kolorze czarnego matu. Vabun Sport ma fajną szatę graficzną, na butelce są męskie plecy w tatuażach, wygląda to bardzo efektownie. 
Żele pod prysznic znajdują się w plastikowej butelce, ale dobrze wykonanej. Również mają ładną szatę graficzną. Ich pojemność to 250 ml.

Wszystkie zapachy bardzo przypadły mi do gustu, bardzo lubię zapach męskich perfum. Vabun Sport spodobał mi się najbardziej. Zapachy są intensywne i długo się utrzymują. 

Perfumy możecie kupić w takich sklepach jak: GoSport, Dayli, Hebe, Drogerie Polskie.




Wygrywa aż 6 osób. Są duże szanse na wygraną!


12 komentarzy :

  1. Te wersja sport lub może classic urzekłaby mnie chyba najbardziej. Kompozycja zapachowa wydaje się być bardzo trafna co do mojego meskozapachowego gustu że tak powiem ;-)
    Strasznie chciałabym przetestować te perfumy na moim facecie...
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te klasyczne zachęcają najbardziej!
    Super opisane aż chce się czytać opisy perfum czy tego typu rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałem o tych perfumach, ale chyba sprezentuje je sobie pod choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię zapach męskich perfum :) Co do kosmetyków to nie znam tej firmy, ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach. Z tego co napisałaś to mogą one mieć ciekawy zapach i akurat Twoi bliscy mogą go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, podsunęłaś mi fajny pomysł na prezent! Perfumy są uniwersalne i z pewnością facet się z nich ucieszy - w końcu nie ma to jak fajny męski zapach :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/pomys-na-prosty-make-up-dla-brazowych.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wiem co następnym razem kupię mojemu na tacie na prezent!
    Również uwielbiam zapach męskich perfum :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej marce ale zapowiada się bardzo interesująco. Ciekawa jestem linii damskienj http://moose-cosmetics.blogspot.com/2016/12/moje-top-5-produktow-do-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Można mieć super aparat i studio ale robić złe zdjęcia na których nic nie widać, a produkt nie jest na pierwszym planie. Moim zdaniem inni powinni brać przykład z Twojego bloga jak ładnie i estetycznie przedstawiać rzeczy na zdjęciach, gratuluję! Mi się baardzo podoba :)
    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm nie obcowałam z z vabun ale jestem ciekawa zapachu ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. :) życzę powodzenia !
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę, chętnie poznałabym zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger