10:57:00

MANICURE HYBRYDOWY | CLARESA

Manciure hybrydowy robię sama w domu od kilku lat. Zawsze byłam wierna marce Semilac jednak ostatnio postanowiłam wypróbować lakiery innych firm, między innymi marki Claresa. Na rynku pojawia się coraz więcej producentów lakierów hybrydowych. 



Marka Claresa wprowadziła swoje produkty również do sieci Rossmann a jak wiadomo, kolory lepiej widać na żywo. 

Do mojej kolekcji trafiły dwa odcienie lakierów - 510 Pink Tiger i 406 Red Camel . Dodatkowo Top, Baza, pilniczek oraz waciki bezpyłowe. 

Całość przyszła bardzo ładnie zapakowana w kartonową torebeczkę i dodatkowo od firmy dostałam torbę, która idealnie sprawdza się na zakupach i ma ładną szatę graficzną. 



Odcienie lakierów są idealne na tę porę roku. Każdy lakier ma w nawie kolor i nazwę zwierzątka, jak dla mnie bardzo oryginalny i ciekawy pomysł. Etykiety są koloru lakieru co może nam pomóc w jego wyborze.  

Basa jest nieco rzadka, ale wystarczy cienka jej warstwa i nie ma problemu z jej aplikacją. 
Top daje świetny efekt końcowy. Mam wrażenie, że błyszczy się bardziej niż baza marki Semilac. Jest nieco rzadszy, ale dobrze się go aplikuje, nie rozlewa się na boki. 



Oliwka o zapachu mleka i miodu. Jej zapach jest bardzo przyjemny. Szybko wchłania się w skórki po jej wmasowaniu. Dobrze radzi sobie z podrażnieniami powstałymi w wyniku wycinania skórek oraz dobrze je nawilża. 

Płyn do zmiękczania skórek - nigdy go nie miałam, nie używałam tych produktów dotychczas. Dobrze spełnia swoją rolę. Wystarczy odczekać kilkanaście sekund a następnie odsunąć skórki drewnianym patyczkiem.



Do tej pory nie miałam wacików bezpyłowych i strasznie wkurzało mnie to, że zwykłe waciki pozostawiały czasami na paznokciach kawałki wacika. W końcu je mam i będę je zawsze kupować. :)


A tak prezentują się lakiery na paznokciach.


Lakier mam na paznokciach tydzień i cały czas utrzymuje się bardzo dobrze.  :)



Wygrywa aż 6 osób. Są duże szanse na wygraną!



18 komentarzy :

  1. Olejek jest mega moja siostra go ma <3 Lakier do paznokci super się prezentuje, nada się na prezent na Wigilię ? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolorki :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tej marce. Ja z kolei jestem fanką Shellac i Opi. Moze czas wypróbować coś nowego ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory używałam tylko z Semilac, ale lubię testować nowości. :)

      Usuń
  4. też robię sobie sama manicure hybrydowy, świetne kolory - bardziej jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolorki.
    Nie znam się na tym za bardzo...ale cóż i tak się wypowiem :)
    Jeżeli takie coś jest wygodniejsze od czegoś innego, to zakup tego jest tylko chwilą, jak się nie mylę. Pozdrawiam :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/12/basnie-arabskie-noce-i-dnie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier jest super ☺
    Sama go mam ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pazurki. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor 510 jest śliczny, ale na zadbanych paznokciach każdy wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY > PORTFOLIO. Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny manicure,
    POZDRAWIAM
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wyszło, kolorki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tej firmy jeszcze nie testowałam ale ten ciemniejszy kolor kojarzy i się z burgundy wine semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger