14:43:00

MAKIJAŻ Z MARKĄ "SMART GIRLS GET MORE"

Markę Smart Girl Get More stworzyły trzy przyjaciółki, które pochodzą z Polski i Chorwacji. Muszę Wam powiedzieć, że tanie nie znaczy gorsze. Mam dużo produktów z niższej półki i są o wiele lepsze niż te z wysokiej. Produkty stacjonarnie widziałam tylko w Naturze. Podczas zakupów w Naturze kupiłam sobie również tusz tej firmy, którego recenzję pokażę już niedługo. Kosmetyki SGGM są naprawdę dobre jakościowo i warto na nie spojrzeć przy zakupach w drogerii. Kosmetyki. które Wam dzisiaj pokażę są nowością.



Podkład Stay With Me.

Podkład mam w odcieniu 02 . Jest to podkład o kremowej konsystencji, typu BB. Podkład ma za zadanie wyrównać koloryt skóry oraz ją zmatowić. Podkład nie jest mocno kryjący a potrzebuję dosyć dobrego krycia, jednak w domu czy na jakieś małe wyjścia chętnie po niego sięgam. Sprawdzi się u osób, które nie lubią mocnego krycia lub go po prostu nie potrzebują go. Jego konsystencja nie jest mocno gęsta także bez problemu można go rozprowadzić palcami lub pędzlem. Utrzymuje się na twarzy cały dzień, jednak po 8 godzinach trochę już znika z twarzy. 



Puder ryżowy w kompakcie.

Mam swój ulubiony puder sypki z Pierre Rene, ale mimo tego chciałam od jakiegoś czasu wypróbować puder ryżowy i przyszedł ten czas. Myślałam, że są one tylko sypkie a tu proszę... marka SGGM stworzyła puder w kamieniu, który daje świetne wykończenie całego makijażu. Opakowanie ma lusterko i gąbeczkę jednak ja wolę używać pędzli, ale jak wrzucam go do torebki żeby w ciągu dnia poprawić sobie makijaż to się bardzo przydaje - tak jak lusterko.
Jest to odcień "02 TRANSLUCENT BEIGE".




Kredka do brwi.

Od czasu do czasu lubię zrobić sobie hennę na brwi jednak na co dzień używam cieni do brwi lub kredek. Tym razem mam okazję używać kredki, która spisała się u mnie bardzo dobrze. Jest dosyć jasna, dla blondynki jak znalazł. Produkt na brwiach utrzymuję się przez cały dzień, nie ma problemu z jej aplikacją. Na pewno będę wracać do tej kredki jak mi się skończy. Może wypróbuję o odcień ciemniejszą. Dodatkowo ma grzebyczek, który się przydaje podczas robienia makijażu brwi. Odcień kredki to "Blonde 10".



Podwójne cienie do powiek.

Jeżeli chodzi o makijażu oczu to już nie raz, nie dwa pisałam, że lubię makijaż w kolorach brązu. Te podwójne cienie od SGGM dołączam do moich ulubieńców. Są one bardziej matowe, idzie wykonać nimi bardzo ładny makijaż i długo utrzymują się na powiekach. 



Bezbarwny wosk do brwi.

Jest to mój drugi wosk do brwi jaki mam okazję testować. Wcześniej używałam wosku z paletki poczwórnej z Makeup Revolution jednak brwi się strasznie po nim świeciły i były trochę sztywne. Ten dobrze utrwala moje brwi, nie ma takiego sztuczneg efektu. Wyglądają bardzo naturalnie. Polecany jest dla osób, które mają gęste brwi i nie potrzebują zagęszczenia. Ja mam brwi rzadkie i sprawdza się też dobrze.




Matowa pomadka w płynie do ust.

Na moich ustach praktycznie codziennie gości kolor różowy. Większość moich pomadek jest właśnie w takich odcieniach. Z tą pomadką polubiłam się już po pierwszym użyciu! Pomadka nie jest bardzo płynna przez co bardzo dobrze się ją rozprowadza. Ma bardzo fajny aplikator. Po nałożeniu jej na usta nie ma w ogóle efektu ściągania, nie czuć jej na ustach a jej konsystencja jest aksamitna. Nie podkreśla suchych skórek mimo, że mam ostatnio bardzo przesuszone usta. Utrzymuje się na ustach przez praktycznie cały dzień, nawet gdy spożywałam w ciągu dnia dużo napoi.



Zestaw do konturowania twarzy.

Kiedyś nie nakładałam w ogóle bronzera bo mówiłam, że wygląda to jak po prostu brudna plama, nie używałam rozświetlaczy ani róży jednak od jakiegoś czasu trafiam na same dobre produkty do konturowania i się do nich przekonałam, Teraz nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez pełnego makijażu, muszę dodać chociaż bronzer i rozświetlacz. Ta poczwórna paletka ma bardzo ładne kolory, wszystkie w jednym miejscu..






18 komentarzy :

  1. Też dostałam od nich sporo kosmetyków i jeszcze nie miałam okazji przetestować :D Ale pomada jest z koloru piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie ;) pomadka rewelacja pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ich kosmetyki, bo za taką cenę są idealne dla kogoś, kto dopiero uczy się tajników makijażu. ;) szczególnie lubię ich paletki z cieniami do powiek, są takie kompaktowe i idealne na wyjazdy. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy, ale zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukalam takich cieni do powiek, naturalne i bardzo ladnie pewnie wygladaja na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ała ten podkłąd nie prezentuje się zby dobrze ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o jego konsystencje to jest ok. jednak nie rozmieszałam go i tak wyszło. :)

      Usuń
  8. Mam taki sam zestaw tylko kredka i wosk mam w ciemjszych odcieniach, kosmetyki bardzo mi się podobają, niedrogie i dobrej jakości.
    Piękny kolor pomadki... Mmm...
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor pomadki ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z tej firmy konturówki do ust i są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę skorzystać z tego podkładu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji wypróbować produktów tej marki, ale zapowiadają się bardzo fajnie ;) Kolor pomadki jest cudowny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam jeszcze o tej marce :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. super te kosmetyki :D Idealny pomysł na prezęt
    Pozdrawiam
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam ich konturówki do ust:)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger