21:42:00

KONKURS Z MARKĄ MIRAVENA | WYGRANA DLA SZEŚCIU OSÓB

Kochani! Wraz z marką Miravena przygotowaliśmy dla Was konkurs świąteczny! Macie szanse wygrać preparaty żelowe do higieny intymnej. W konkursie wygrywa 6 osób, dlatego są duże szanse na WYGRANĄ. 

Stosuję preparaty marki Miravena i mogę polecić je każdej kobiecie. Pisałam o nich kilka postów wcześniej - LINK DO WPISU



Zasady wzięcia udziału w konkursie:

Publiczne obserwowanie bloga - FromCarolinee
Polubienie strony na Facebook`u marki Miravena - Miravena Cosmetics
polubienie mojej strony na Facebook`u - Fromcarolinee


Formularz zgłoszeniowy, który należy umieścić w komentarzu pod tym postem:

Obserwuję bloga FromCarolinee jako:
Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako:
Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako:
Mój adres e-mail: 

Nagrody:

Miejsce I - trzy preparaty
Miejsce II - dwa preparaty
Miejsce III - jeden preparat

Zostaną również wylosowane trzy osoby, które otrzymają zestaw 10 próbek oraz ulotki.

Marce Mirvena oraz oczywiście Mi będzie bardzo miło, gdy po wygranej udostępnisz jakąś informację u siebie na blogu o produktach, które wygrałaś/eś. 

Zwycięzcę będę wybierać w formie losowania. 

Konkurs trwa od 12.12.2016r. do 25.12.2016r. 

Wyniki ogłoszę 28 grudnia na Facebooku ( FromCarolinee ). 

POWODZENIA!

20 komentarzy :

  1. Obserwuję bloga FromCarolinee jako: Karolina
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: Karolina Figlerowicz
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Karolina Figlerowicz
    Mój adres e-mail: karolinafig1@op.pl

    Kiedy będą wyniki? (nie napisałaś w poście) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki ogłoszę 28 grudnia na moim Facebook'u. :)

      Usuń
  2. Nie używam żeli do higieny intymnej, więc nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Organizuję konkurs razem z firmą Miravena, więc nie rozumiem Twojego komentarza.

      Usuń
  4. Fajny konkurs :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wzięcia udziału. Są duże szanse na wygraną. :)

      Usuń
  5. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga FromCarolinee jako: mariola mazur
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: mariola mazur
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: mariola mazur
    Mój adres e-mail: zmalowanalala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga FromCarolinee jako : Beautybloganeta
    Lubię stronę na facebook'u u Miravera Cosmetics jako : Aneta Borek
    Lubię stronę na Facebook'u Fromcarolinee jako : Aneta Borek
    Mój adres e-mail : aneciusia1310@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

  7. Obserwuję bloga FromCarolinee jako:Jowita Bińkowska
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: Jowita Bińkowska
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako:Jowita Bińkowska
    Mój adres e-mail: jowota2_2@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga FromCarolinee jako: Szczęśliwe M.
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: Małgorzata Stadnik
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Małgorzata Stadnik
    Mój adres e-mail: malgo16tbg@autograf.pl

    powiem tak że zapach mają śliczny który pasuje mojemu nosowi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga FromCarolinee jako:kamilawalentek24@gmail.com
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: nie mam FB
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: nie mam FB ale na instragramie jako ove3.dc
    Mój adres e-mail: kamwal3082@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga FromCarolinee jako: Martyna Cieslinska
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: Martyna Cieślińska
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Martyna Cieślińska
    Mój adres e-mail: m.cieslinska777@gmail.com
    Bardzo lubię te produkty, pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga FromCarolinee jako:Izabela Hebda
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako:Izabela Hebda
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako:Izabela Hebda
    Mój adres e-mail: iza-hebda67@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga FromCarolinee jako: Klaudia M
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: Klaudia Klaudia
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Klaudia Klaudia
    Mój adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga FromCarolinee jako: Pietrucha
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: Angelika K..
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Angelika K...
    Mój adres e-mail: angelika120@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga FromCarolinee jako: V.
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: Viola Bujak
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Viola Bujak
    Mój adres e-mail: szarotaw@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga FromCarolinee jako: jo-jo-a
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: Malinowy Skarbiec
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Malinowy Skarbiec
    Mój adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga FromCarolinee jako: Sabina eM
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: Sabina Matusik
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: Sabina Matusik
    Mój adres e-mail: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga FromCarolinee jako: LIVE YOUR LIFE
    Lubię stronę na Facebook`u Miravena Cosmetics jako: WERONIKA MOŁCZAN
    Lubię stronę na Facebook`u Fromcarolinee jako: WERONIKA MOŁCZAN
    Mój adres e-mail: weronikamolczanblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger