17:25:00

KOBO MODELING ILUMINATOR

Korektorów w moim życiu wypróbowałam już bardzo dużo, ale nie z każdym się polubiłam, ponieważ jestem bardzo wymagająca jeśli chodzi o te sprawy. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać korektor, który jest ze mną od kwietnia i spisuje się całkiem dobrze. Jest to Korektor KOBO Modeling Iluminator. Używam go tylko i wyłącznie pod oczy. Na całą twarz używam Camouflage z Catrice a pod oczy mam jeszcze Catrice w płynie, które są moimi ulubieńcami. Dzisiaj chciałabym się jednak skupić na korektorze z KOBO.


Długo zabierałam się do napisania recenzji o nim. W sumie nie ma co też się dużo rozpisywać. Ten korektor służy do modelowania i rozświetlania twarzy. Ja go nakładam pod oczy i czasami na niektóre partie twarzy. Korektor mam w odcieniu 101. Jest on najjaśniejszy, ale dla osób z bardzo jasną karnacją może być jednak troszeczkę za ciemny. Korektor jest dobrze napigmentowany, nie zbiera się w zmarszczkach ani nie roluje się pod oczami. Nakładam go wilgotną gąbeczką i jak dla mnie jest to najlepszy sposób nakładania korektora pod oczy. Jest nieco gęsty a tym sposobem lepiej się go rozprowadza i dobrze wtapia się w podkład. 


Jakiego korektora używacie? Może polecicie mi jakieś, które mają dobre krycie?

20 komentarzy :

  1. Ja nie używam korektora. Nie mam po prostu takiej potrzeby :) Moja siostra używa, ale nie wiem jakiej firmy :) Po prostu nie orientuje się w tym :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja, swoją drogą jestem na etapie poszukiwania idealnego korektora na siebie, ale żaden z dotychczas wypróbowanych mi nie odpowiada :/ Kto wie może właśnie ten z Kobo się u mnie sprawdzi :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten korektor. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tej firmy. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najjaśniejszy? To faktycznie moim zdaniem i tak ma ciemny odcień :D Też uwielbiam nakładać płynny korektor gąbeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To mogłabym mieć problem z kolorem, bo często najjaśniejsze korektory są dla mnie i tak za ciemne :(

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście używam korektora z L'oreala, gdyż tylko ten jest wystarczająco jasny ;=;

    Zapraszam do mnie,
    tiffuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam korektora !
    Dzięki za pomocny post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki z Kobo, ale tego jeszcze nie testowałam. Też szukam tego idealnego korektora i jak na razie najlepiej sprawdzał mi się nyx hd. Warto wypróbować na wypryski jak i pod oczy :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam korektor rozświetlający pod oczy z Lovely. Jest mega tani a u mnie się sprawdza. Dziś idę na poszukiwania korektora do twarzy. Jeszcze nie znalazłam idealnego ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Może skusilabym się na jakiś najjasniejszy odcień chociaż nieco się zrazi lampa do tego rodzaju kosmetykow . Ostatnio kupiłam swój pierwszy korektor , ale taki pierwszy lepszy i jest porażka- mam wrażenie że podkład bardziej kryje niż on ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie produkty Kobo ale tego korektora jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram umieszczanie korektorów catrice w ulubieńcach, świetny wybór.
    Co do tego produktu, Kobo na pewno ma wiele świetnych rzeczy, ale ten odcień jest strasznie ciemny. Bycie bladą :") </3

    http://certified-mind-blower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny korektor, ale z innej firmy i też go bardzo polubiłam :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama używam korektora z Catrice już bardzo długo. Jednak u mnie sprawdza się on głównie pod oczy. Szukam teraz czegoś na miejscowe niedoskonałości:]
    Pozdrawiam i zapraszam na www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten korektor ,ale jakoś średnio go lubię najbardziej jednak lubię Catrice ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uzywam korektora z catrice plynnego. Mi sie sprawdza super!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować ten korektor, wygląda fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja pod oczy używam healthy mix

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten najjaśniejszy odcień zdecydowanie za ciemny dla mnie. Mój ulubieniec to L'oreal True Match 01 Ivory - ma wspaniałe krycie!

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger