12:12:00

DR.HAUSCHKA - KREM Z MELISY



Opis producenta: Krem z melisy na dzień pomaga wrażliwej cerze mieszanej powrócić do zdrowej równowagi i uzyskać zadbany, matowy wygląd. Głównym składnikiem tej wartościowej kompozycji jest harmonizująca melisa, która wraz z wyciągami z karotki i przelotu pospolitego łagodzi podrażnione i zaczerwienione partie skóry, a partiom suchym przywraca właściwe, głębokie nawilżenie. Mączka z tapioka sprawia, że przetłuszczająca się strefa T staje się na powrót matowa. Ten regulujący krem ze wzmacniającym oczarem wirginijskim i łagodzącą stokrotką wyrównuje obraz skóry mieszanej i czyni ją jednolitą i gładką.  



Skład: Water (Aqua), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Alvohol, Glycerin, Manihot Utilissima (Tapioca) Starch, Cocos Nucifera (Coconout) Oil, Glyceryl Stearate, Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Extract, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Anthyllis Vulneraria Extract, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower/Leaf/Stem Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract, Cetearyl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat) Bran Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Fragrance (Parfum), Citral*, Limonene*, Geraniol*, Citronellol*, Linalool*, Hectorite, Lysolecithin, Xanthan Gum, Coco-Glucoside, Zine Oxide (CI 77947). 

Moja opinia: Długo szukałam odpowiedniego kremu do twarzy. Moja skóra jest bardzo wybredna i ostatnio była bardzo wysuszona, ale z pomocą przyszedł mi krem z melisą, który dobrze sobie poradził z moją skórą. Do tej pory z Dr.Hauschka miałam tylko i wyłącznie produkty do ciała. Kiedyś dostałam gratis kilka próbek i właśnie wtedy zdecydowałam się na krem z melisą. Szybko się wchłania, bardzo dobrze nawilża i ma przyjemny zapach. Nadaje się również pod makijaż. Ukoił zaczerwienienia a stan skóry się poprawił. 


Kosmetyki marki Dr.Hauschka są bardzo dobre, skuteczne i wszystkie produkty przepięknie pachną. Myślę, że ich kosmetyki będą również idealnym pomysłem na prezent na nadchodzące Święta. 

Melisa bardzo dobrze wpływa na naszą skórę i właśnie o tych ziołach możecie przeczytać na serwisie DrogaDoSiebie. 

https://drogadosiebie.pl/ziola/melisa-lekarska/


9 komentarzy :

  1. Nasza skóra też jest teraz sucha :/ Widziałyśmy już około tydzień temu recenzję tego produktu na innym blogu! Też chwalili :) Hym.. może i my się skusimy. O i jeszcze do tego ładnie pachnie to już jest marzenie! Super recenzja ^^ Oby tak dalej kochana! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z melisy bardzo lubię herbatkę ;)
    Krem bardzo ciekawy w okresie jesienno zimowym moja skóra a zwłaszcza dłonie potrzebują nawilżenia, plus za zapach chętnie wypróbuje.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, wygląda to na bardzo ciekawy produkt, który zdecydowanie zrobiłby dobrze mojej twarzy. :) muszę się mu przyjrzeć bliżej. ;) chociaż nie widziałam jeszcze kremu z melisy, zwykle herbatki tylko. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny prezent na chłodne święta :) Bardzo pomocny post, dziękuję!

    minimedge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W zimę to i moja skóra odmawia wszelkiego posłuszeństwa :( Życzę udanego korzystania! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja skóra też jest bardzo sucha. Chętnie wypróbuje ten krem zwłaszcza, że nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. moja skóra również jest wymagająca.
    Nie znam tej firmy, ale ciekawie się zapowiada.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimą zawsze jakiś krem się przyda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie, ale bardzo chętnie go przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger