17:01:00

ZAPOWIEDŹ RECENZJI | NOWOŚĆ OD ORPHICA


Tydzień temu zaczęłam test PURE - Serum Pod Oczy marki Orphica. Pełna recenzja produktu pojawi się pod koniec tego roku. Jestem bardzo ciekawa efektów jakie da serum. Niedawno pisałam Wam, że ja w swojej pielęgnacji nigdy nie stosowałam kremów na okolice oczu, ani żadnych tego typu produktów. Zaczęłam bardziej dbać o okolice oczu, ponieważ tam niestety skóra może być wysuszona, pojawiają się pierwsze zmarszczki... Marka Orphica w swojej ofercie ma kosmetyki pielęgnacyjne takie jak: serum pod oczy, odżywka do rzęs i odżywka do brwi. Dostępne są również kosmetyki kolorowe takie jak: tusz do rzęs, kredka do oczu i eyeliner w kredce. Chętnie przetestowałabym już inne produkty tej marki, bardzo mnie ciekawi odżywka do brwi i rzęs.



PURE intensywnie ujędrnia i regeneruje. Dzięki niemu zapomnisz o cieniach i opuchnięciach pod oczami. Serum poprawia także koloryt skóry i delikatnie ją rozświetla. Wystarczy tylko ich kilka kropel, aby Twoje spojrzenie nabrało blasku i świeżości.

Pure - to serum, dzięki któremu będziesz mogła kompleksowo zadbać o delikatna skórę pod oczami. Produkt intensywnie nawilża, świetnie odżywia i wygładza skórę. Perfekcyjnie dobrane składniki działają przeciwzmarszczkowo. Serum spłyca zmarszczki mimiczne i grawitacyjne oraz zapobiega ich pogłębianiu się. PURE poprawia także nawilżenie skóry, wzmacniając jej barierę hydrolipidową oraz chroni komórki przed działaniem wolnych rodników. 



Serum przyszło pięknie zapakowane, w eleganckim, estetycznym pudełku. 

Pojemność opakowania to 15 ml i kosztuje 190 zł . Zamawiając na ich stronie nie płacicie za wysyłkę. Serum jest bardzo wydajne i na pewno starczy na kilka miesięcy. 

Jeżeli jesteście ciekawi jak serum sprawdziło się u mnie to zapraszam do śledzenia mojego bloga i za dwa miesiące zdam relacje. :)


17 komentarzy :

  1. Będę czekała na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zwróciłam szczególnej uwagi na tę firmę. Chętnie przeczytam recenzję tego serum oraz innych produktów. Jestem ciekawe czy są warte swojej ceny.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać recenzji, wygląda na fajny produkt :)
    U mnie jest recenzja, ale książki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam- tak jak Ty kremów na okolice oczu. Czekam na recenzję, a pudełko mają piękne! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To serum do rzęs wygląda naprawdę ciekawie!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ciekawie, chociaż to nie jest zbyt tani produkt. Chętnie przeczytam recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja najpierw poczekam na recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jakie efekty przyniesie serum. Cena jest troszkę zaskakująca ale mam nadzieję, że bedzie warto. Zaczekam na dalszą opinię i jeśli zrobi swoje będe przychylna rozważyć jego kupno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję, bo ostatnio gdzieś przeczytałam o tym serum, ale cena mnie odstraszyła ;//

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący produkt .Czekam na jego recenzję ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger