20:32:00

STOP! WYPADANIU WŁOSÓW

Po długim testowaniu przyszedł czas na recenzję dwóch produktów przeciw wypadaniu, mowa tutaj o  plastrach przeciw wypadaniu włosów i serum przeciw wypadaniu włosów. Na moim blogu pokazywałam już kilka kosmetyków ze sklepu Diagnosis. Nigdy wcześniej nie stosowałam plastrów, dlatego byłam bardzo ciekawa efektu jakie dadzą. O tych produktach możecie czytać w dalszej części wpisu ... 

Dermastic - plastry przeciw wypadaniu włosów.



Opis producenta: Plastry przeciw wypadaniu włosów Dermestic to skuteczny i wygodny w aplikacji produkt wzmacniający cebulki włosów. Stosowany systematycznie na skórę w okolicach owłosionej części głowy powstrzymuje wypadanie włosów. 
Plastry Dermestic wykonane są z oddychającego tworzywa, w którego warstwie przylegającej do ciała rozproszone są składniki aktywne. Plaster przyklejony na skórę uwalnia stopniowo substancje odżywcze mające n celu wzmocnienie cebulek włosów, powstrzymanie wypadania włosów, a także wspomaganie ich odrastanie. 
Plastry Dermestic są przeznaczone dla osób, które mają problem z nadmiernym wypadaniem włosów. Mogą być stosowane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. 



Moja opinia: Jeśli borykacie się z wypadaniem włosów to te plastry mogą Wam dużo pomóc. U mnie nie zahamowały całkowitego ich wypadania, ale jak wiadomo nie każdy produkt jest w stanie to zrobić. Trzeba również wprowadzić prawidłową dietę, ponieważ właśnie to często jest powodem nadmiernego wypadania włosów. Jednak mogę je polecić. Są bardzo wygodne w użyciu. Wystarczy na noc przykleić jeden plaster np. na czole, za uszami, na skroniach lub na karku. Nie stosujemy plastrów na owłosioną skórę głowy. Plastry nie wywołują na skórze żadnego uczulenia ani alergii. Powinniśmy mieć jeden plaster przyklejony od 8 do 10 godzin.

Cena: 129 zł
Pojemność: 56 plastrów (dwie paczki po 28 szt.)


Dermastic - serum przeciw wypadaniu włosów. 



Opis producenta: Silnie skoncentrowane Serum przeciw wypadaniu włosów zostało opracowane dla kobiet i mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów. Składniki odżywcze kompleksu Baicapil (kiełki soi i pszenicy bogate w cukry, tarczyca bajkalska, arginina) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem dzięki czemu wydłużają fazę anangenową wzrostu włosów.
Baicapil dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość. Skuteczność kompleksu Baicapil została potwierdzona badaniami in vitro, in vivo przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną. 

Skład: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Polyquaternium-10, Amodimethicone, Tideceth-12, Cetrimonium Chloride, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin. 



Moja opinia: Na efekty trzeba troszeczkę poczekać. Wiadomo, że nie każdy produkt zacznie działać już po tygodniu stosowania. Aplikacja serum jest bardzo wygodna, ponieważ posiada atomizer co ułatwia aplikację. Serum nie przeciążyło moich włosów ani nie przetłuszcza ich. Czasami lubiłam raz psiknąć sobie na całą długość, ponieważ były wtedy ładnie wygładzone i się nie elektryzowały. Serum spełnia obietnicę producenta, pojawiły się u mnie nawet nowe włoski także super. 

Cena: 69 zł
Pojemność: 100 ml

Używaliście któregoś z tych kosmetyków? A może macie ochotę je wypróbować? :)




10 komentarzy :

  1. Mi na szczescie nie wypadaja wlosy,ale jakby istnial taki problem odrazu bym siegnela po te produkty.Ciekawa recenzja i ciekawe produkty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te plastry. Nigdy nie spotkałam się z tego typu produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypadanie włosów to coś okropnego, wiele razy się próbuje coraz to nowych sposobów, jednak nie wszystko na każdego skutecznie działa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie słyszałam o plastrach tego typu, wydaje mi się, że to całkiem innowacyjny pomysł bo wyglądają bardzo ciekawie. Jednak mimo wszystko jestem do nich jakoś sceptycznie nastawiona. Niestety borykam się z wypadaniem włosów, co jest spowodowane moją anemią. Bywa, że mój cały pokój jest wypełniony moimi włosami. Z chęcią sięgnę po to serum bo bardzo mnie zaintrygowało!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te plastry już rzuciły mi się w oczy ;) Ciekawe są

    OdpowiedzUsuń
  6. mi garściami wypadaja, ale juz mniej jak uzywam wcierki z jantar. no zobaczymy co to bedzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie aż takiego problemu z wypadaniem nie ma ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z tej serii mam szampon, ale na razie nie zauważyłam efektów. Pomogły mi za to tabletki suplementy diety Doppelhertz.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi bardzo wypadają wlosy. Na pewno siegne po te produkty do przetestowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam problem z włosami,jednak od jakiegoś czasu stosuję odżywkę z Pantene i nie zapeszając - działa.Pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger