20:16:00

SENSILIS RITUAL CARE - MUS ŁAGODNIE OCZYSZCZAJĄCY

Jak możecie zauważyć po tytule dzisiejszy post będzie o musie łagodnie oczyszczającym firmy Sensilis. Lubię testować nowości mimo, że na drodze spotkałam już wiele kosmetyków o dobrym działaniu. 



Opis producenta: Usuwa makijaż i delikatnie oczyszcza bez przesuszenia, w kontakcie z wodą jego konsystencja przekształca się w miękką piankę. Zawiera ekstrakt z Mimozy dzięki czemu działa przeciw zaczerwienieniu i uspokaja nawet najbardziej wrażliwą skórę, a wyciąg z bambusa pobudza regenerację komórek.

Odpowiedni dla skóry normalnej oraz suchej z tendencją do podrażnień. 



Skład: Aqua (Water); Coco-Glucoside; Sodium Lauroyl Sarcosinate; Sodium Cocoamphoacetate; Glycerin; Betaine; Acrylates, Copolymer; Panthenol; Glyceryl Oleate; Glycol Distearate; PEG-120 Methyl Glucose Diolate; Bambusa vulgaris Leaf/Steam Extract; Lactic Acid; Mimosa tenuiflora Bark Extract; Moringa pterygosperma Seed Extract; Cocoamidopropyl Betaine; Laureth-4; Propylene Glycol; Propanediol; Sodium Chloride; Tetrasodium EDTA; Phenylpropanol; Sodium Hydroxide; Disodium EDTA; Caprylyl Glycol; Polyquaternium-7; Glyceryl Stearate; Citric Acid; Phenoxyethanol; Benzoic Acid; Sodium Benzoate; Potassium Sorbate; CI 16035 (Red 40); Parfum (Fragrance). 



Mus ma bardzo ładne estetyczne opakowanie z różowym detalem, które przyciąga uwagę. Ma pompkę co bardzo lubię we wszystkich produktach, ponieważ jest to higieniczne i kontrolujemy ile produktu nabieramy na dłoń. 

Konsystencja jest bardzo ciekawa i przyjemna. Po nałożeniu go na dłoń wygląda jak normalny żel jednak po kontakcie z wodą zamienia się w delikatny mus. Bardzo przyjemnie myje się nim twarz aż chce się go używać. 
Jego zapach przypomina kwiaty, jest bardzo delikatny i przyjemny. 

Mus sprawdził się u mnie na piątkę! Dobrze działa na moją skórę. Skóra jest dobrze oczyszczona, gładka. Nie ma mowy o ściągnięciu skóry co dla mnie jest bardzo ważne bo bardzo nie lubię produktów, które dają taki efekt. Poradził sobie z moimi podrażnieniami na skórze, zniwelował zaczerwienienia.

Pojemność: 200 ml
Cena: 59,00 zł




12 komentarzy :

  1. Zaciekawiłaś mnie tym produktem! Polecę go mojej siostrze oraz ten blog! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko post. Nie moje klimaty. Ale wygląd bloga śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość wysoka cena, ale skoro i tak dobrze go oceniasz... Opakowanie to coś, na co i ja zawsze zwracam uwagę - jest przepiękne! A jak z zapachem? bo nie doszukałam się ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest kwiatowy. Jest delikatny i bardzo przyjemny dla nosa. :)

      Usuń
  4. Póki co pierwszy raz widzę tę markę na oczy.

    Jednak jak tak zachwalasz, z chęcią przyjrzę się jej bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, aczkolwiek nie miałam styczności z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt wydaje się bardzo fajny. I tak masz racje dużym plusem jest ta pompka:)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger