21:13:00

POMYSŁY NA PREZENT ŚWIĄTECZNY DLA NIEGO

W telewizji można już zobaczyć świąteczne reklamy a w radiu posłuchać świątecznych piosenek. To znak, że święta są już blisko i czas żeby pomyśleć o upominkach dla bliskich, dlatego przychodzę Wam z pomocą i napisałam właśnie ten post z pomysłami na gwiazdkowy prezent dla Niego. Jak co roku na moim blogu pojawi się kilka serii z propozycjami prezentów. Dla niektórych może się wydawać, że jest jeszcze za wcześnie, ale ja osobiście zawsze wolę mieć wszystko zaplanowane wcześniej niż na sam koniec i na końcu zostać bez prezentu. Przed świętami są jeszcze Mikołajki także mam nadzieję, że ta lista pomoże Wam wybrać idealny prezent dla bliskich. 

Portfel
Jest to bardzo popularny prezent i już nie raz mogliście zobaczyć u mnie na blogu taką propozycję. Dużo osób sięga po portfel i jest to przeważnie trafiony prezent. Portfele, które Wam dzisiaj pokazuję pochodza ze strony Personagift. Jest to sprawdzona przeze mnie strona i bardzo polecam. Na portfelu można wykonać grawer co jest fajnym pomysłem, ponieważ dana osoba wie, że zamówiony był specjalnie dla niego i z myślą o nim. Zawsze można dorzucić grosik na szczęście. Na moim blogu możecie zobaczyć jeszcze dwa modele portfeli tej firmy - damski i męski . 

Portfele z poniższego zdjęcia to model 358 z ochrona FRID oraz model 338 . Przychodzą pięknie zapakowane. Wystarczy dodać do góry tylko kokardkę i prezent gotowy.



Perfumy
Jeżeli wiecie jakie zapachy lubią Wasi bliscy, albo mają jakiś swój ulubiony to prezent też  jak najbardziej sprawdzony. Ulubionego zapachu nigdy za wiele a możemy sprawić komuś przyjemność. Ja w tym roku wybrałam między innymi perfumy David Beckham, który myślę, że spodoba się większości facetom. Polecam również Adidas Pulse, który jest również bardzo ładny i lubi go chyba każdy mężczyzna. Na stronie Iperfumy.pl znajdziecie duży wybór w przystępnej cenie. 



Etui na tablet
Myślę, że etui na tablet albo jakiś gadżet do telefonu, również będzie interesującym prezentem. W sierpniu pokazywałam powerbanka, z którego jestem bardzo zadowolona. Jeżeli szukacie fajnego etui na sprzęt Waszych bliskich i cenicie sobie jakość to naprawdę mogę polecić firmę Stilgut. Na ich stronie znajdziecie etui na tablety, smartony oraz rożne akcesoria, takie jak: kije do selfie, głośniki, szkła hartowane na ekran, kable i ładowarki. Etui jest ręcznie wykonane z naturalnej skóry. Uważam, że warto zainwestować w tego typu rzeczy, ponieważ wiem, że posłuży przez pare lat. 



18 komentarzy :

  1. Bardzo fajne pomysły ;) Ja ostatnio olądałam matematyczny zegarek, bo osoba lubi matematykę ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel to chyba strzał w dziesiątkę. Mój mężczyzna wymienia portfele minimum 3 razy w roku.. więc chyba najwyższy czas zainwestować w coś porządnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj mężczyzna juz dostał duzo perfum ode mnie, a portfela nie używa :( ale i tak mam pomysł co mu kupic hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis bardzo na czasie. O portfelu zupełnie zapomniałam, dzięki za inspirację kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten portfel, ja planuje kupić mojemu Mikołajowi portfel z hilfigera ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba postawie na portfel... mojemu mężowi zdecydowanie przydałby się nowy, porządny z wieloma przegrodkami i obszernym miejscem na drobne, bo zawsze narzeka na jego brak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne fotki, czekam na pomysly dla Pań ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O to już wiem co kupię mojemu narzeczonemu! Bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście jeszcze nie mam takiego problemu, by kupować cokolwiek drugiej połówce ;d

    Zapraszam do mnie ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne pomysły, na pewno spodobają sie twojemu chłopakowi :D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojego narzeczonego jest między innymi etui i perfumy także na pewno będzie zadowolony. :)

      Usuń
  11. Dobry pomysł ten portfel, w sumie taki standard. Ale etui też może być okej :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. portfel i bielizna zawsze się sprawdzą :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie pierwsza i druga propozycja to strzał w dziesiątkę. Przynajmniej u mnie. :) Czasami te proste, klasyczne prezenty są tymi najlepszymi. : )

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger