21:23:00

POMYSŁ NA PREZENT ŚWIĄTECZNY DLA NIEJ


Przyszedł czas na kolejny post z pomysłami na prezent gwiazdkowy dla Pań. Wszystkie produkty pochodzą ze sklepu MyGiftDna. Firma w swojej ofercie ma mnóstwo produktów na każdą okazję. Możecie dodać personalizację co bardzo lubię w prezentach dla kogoś. Strona ma podział na kategorie co nam ułatwia wyszukiwanie prezentu. Jeśli macie problem ze znalezieniem idealnego upominku to po zajrzeniu n stronę to minie, jedynie będzie problem z wybraniem jednej czy dwóch rzeczy z tak ciekawego i szerokiego asortymentu. 

KUBKI



Jest to uniwersalny prezent i nigdy nie jest ich za dużo. Dla dwóch sióstr wybrałam duże kubki Latte. Był bardzo duży wybór i nie mogłam się zdecydować. Ja uwielbiam pić kawę czy herbatę w dużym kubku, dlatego postanowiłam, że im również sprawię taki. Nadruk jest w obu stron co bardzo mnie cieszy, bo mimo tego, że moja jedna siostra jest leworęczna to nadruk będzie widoczny. :)

KALENDARZ



Jak co roku dla siebie na "Mikołajki" wybrałam kalendarz na rok 2017. Nie wyobrażam sobie roku bez kalendarza, ponieważ lubię wszystko zapisywać i sobie planować. Ma super szatę graficzną. W tym roku postawiłam na kolor granatowy. Na stronie znajdziecie dużo wzór dla Pań jak i dla Panów. Myślę, że z takiego prezentu będzie się cieszyć każda kobieta. 

Obecnie na stronie trwa promocja -20 zł na każdy kalendarz także się spieszcie! :)



25 komentarzy :

  1. Świetne pomysły. Może teraz coś dla niego?
    www.milopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj kilka postów wcześniej. Taki wpis pojawił się u mnie na blogu. :)

      Usuń
  2. Uwielbiam och produkty!
    Kubek stał się moim ulubionym i jest niezastąpiony każdego poranka... ! Serio :) nie ma nic wspanialszego niż gorąca herbatka z ogromnego i pozytywnego kubka.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taki i go uwielbiam, dlatego postanowiłam podarować je też bliskim. :)

      Usuń
  3. Kubków nigdy dość! Ciekawe jakby mi ktoś go spersonalizował.. heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kubeczki są prześliczne ! Zastanawiam się nad kupnem tego kalendarza :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą firmę, ma bardzo ciekawe rzeczy świetnie nadające się na prezent :) Kalendarz jest przepiękny, widać, że starannie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje na prezent. Chyba skusze się na kubki :)
    bardzo przyjemny blog, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie *-* Te kubki wyglądają świetnie :) Lubimy takie wysokie ^^ Genialne propozycję! Dziękujemy ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post dla osób, które nie wiedzą co kupić. Kalendarz i kubek to zawsze uniwersalny prezent i nie trzeba zastanawiać się kto ma jaki gust!! fajny post

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post! Strasznie podoba mi się kubek, kalendarz też jest świetny! Muszę zaraz zerknć na tą stronę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię personalizowane prezenty :) Od razu wiadomo, że są zrobione specjalnie dla obdarowywanej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie będą cieszyć książki hehe :d już swojemu to powiedziałam haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kubki! Akurat szukam coś dla mojej psiapsióły:)

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubków to mam już mnóstwo, ale kalendarz zawsze się przydaję. Mimo wszystko dodałabym do tej listy biżuterię.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super propozycję! Najbardziej podobają mi się kubki. :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kubek jest zawsze dobry na prezent, pozdrawiam! :*

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ogromną maniaczką kubków! Śliczny kalendarz, na pewno się przyda ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe pomysły , ale nie praktyczne. Kalenadz kiedyś sięskończy a kubek zostanie zapomniany.

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kalendarz, ale osobiście wolę ten w telefonie. Papierowy nie przypomni o sprawdzianie xd
    Kubki także świetne!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  19. Kalendarz jak najbardziej na TAK. Kubek dostaje co roku i to raczej już prezent ani nie dla mnie ani dla moich znajomych. Ale design jest piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger