15:50:00

PACHNĄCE NOWOŚCI | BISPOL


Zima jest już coraz bliżej także postanowiłam zaopatrzyć się w zapas pięknie pachnących świeczek i podgrzewaczy. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać kilka ładnych, ciekawych zapachów, które na pewno umilą chłodne wieczory. Firmę Bispol znam już od dawna. Wszystkie podgrzewacze, które zawsze kupowałam to właśnie od nich. Mają duży i ciekawy asortyment także każdy znajdzie swój ulubiony zapach świec dla siebie. 

Eukaliptus to naprawdę interesujący zapach. Jest świeży i orzeźwiający. 



Choinka Cynamon to dwa idealne zapachy na okres świąteczny. Mają bardzo ładny, intensywny zapach. 



Piwonia bardzo przyjemny dla nosa zapach, jest bardzo świeży. Lubię kwiatowe zapachy także na pewno do nich będę wracać. 



Wanilia z Pomarańczą kolejny świąteczny zapach. Nie przepadam za zapachem wanilii, ponieważ jest bardzo słodki, ale w połączeniu z pomarańczą to świetny duet. 



Świeczki znajdziecie na stronie Bispol, ale i w sklepach stacjonarnych np. Hebe i Brico Marche . 


16 komentarzy :

  1. Miałam cynamonowe z tej firmy! :)
    zapraszam na najnowszy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świeczki! Najbardziej zaciekawił mnie zapach vanilia-pomarańcza. Nie spotkałam się jeszcze z takim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham świeczki, zwłaszcza jesienią i zimą <3 dają dużo klimatu do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świeczki! Właśnie kończy mi się zapas i muszę udać się do sklepu! *-*
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno świetnie pachną te świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczki.. jak ja kocham swieczki!
    Muszę zrobić sobie zapas bo święta juz tuż tuż :)
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham świeczki, bo kto ich nie uwielbia? Potrafią nadać świetnego charakteru i klimatu dla pomieszczenia. Często kupuję świeczki od bispol, mają intensywny zapach. Jeszcze nie próbowałam piwonii, a bardzo mnie zachęciła :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, świeczki zapachowe w okresie zimowo jesiennym to jest to!! Osobiście uwielbiam te o zapachu cynamonowym, jednak mój partner nie trawi tego zapachu, więc zostajemy przy cytrusach i wanilii :) Zapraszam do siebie http://mamakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam świeczki, choinka i cynamon muszę być moje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cynamonowych na pewno bym nie kupiła, bo nienawidzę tego zapachu:(
    Eukaliptus może by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świeczki zapachowe, a tym bardziej na porę jesienno zimową :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I love candles! Awesome products! Thanks for sharing sweetie *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Rzadko można się spotkac z tak dobrze napisanym postem i świetnymi zdjęciami. Zostane na dłużej
    Queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zaopatrzyć się w te podgrzewacze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam podgrzewacze ! Jednak lepszym ich odpowiednikiem są woski zapachowe :) Dłużej utrzymuje się zapach w pomieszczeniu. Przyznam się szczerze, że nigdy nie widziałam podgrzewaczy o zapachu...choinki ! Chyba przejdę się do Hebe i zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeczek nigdy za dużo! A w podgrzewacze muszę się zaopatrzyć bo zapasy powoli się kończą :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger