17:10:00

NATURALNIE Z WYTWÓRNIĄ MYDŁA


Dzisiaj mam dla Was recenzje kilka produktów, które dotarły do mnie jakiś czas temu ze sklepu Wytwórnia Mydła i chciałabym się z Wami podzielić opinią na ich temat. Bardzo lubię Polskie firmy, które produkują naturalne kosmetyki i świetnie, że jest ich coraz więcej na rynku i jest z czego wybierać. Z kosmetykami tej firmy mam styczność po raz drugi. W poście Z MIŁOŚCI DO NATURY mogliście zobaczyć kilka perełek, które sprawdziły się u mnie i myślę, że wiele osobom przy przypadły do gustu. 

Proszek kąpielowy Cytrusy.



Od producenta:
Jest to proszek kąpielowy o cudownym zapachu owoców cytrusowych. Zawiera on olej krokoszowy działający kojąco i nawilżająco na naszą skórę oraz różową sól himalajska. Różowa sól himalajska stosowana jest do stymulacji krążenia, obniżenia ciśnienia krwi, zrelaksowania ciała, przy napięciach i bólach mięśni, przy osłabieniu i braku energii, artretyzmie i zapaleniu stawów. Sól zwiera wapń, magnez, potas, miedź, żelazo i wiele innych ważnych dla organizmu minerałów i pierwiastków śladowych. Proszek wrzucony do wanny z ciepłą wodą delikatnie musuje a rozgrzana skóra wchłania odżywcze składniki. 
Należy zachować ostrożność wychodząc z wanny - jej powierzchnia może być śliska.   
Skład:
Ingredients (INCI), Sodium bicarbonate, Citric Acid, Sodium chloride, Carthamus Tinctosiud (Safflower) Oil, Citrus limonum, Citrus aurantifolia.
Moja opinia:
Bardzo lubię różnego rodzaju dodatki do kąpieli i mogłabym ich mieć bardzo dużo. Ten proszek ma bardzo przyjemny zapach, dobrze nawilża i regeneruje moją skórę. 

Olejek do pielęgnacji skórek i paznokci. 



Od producenta:
Pięć dobroczynnych olei zamkniętych w szklanej buteleczce. Dzięki pipetce na każdy paznokieć należy nanieść kroplę olejku i wmasować w paznokieć i skórę wokół. Najlepiej powtarzać to kilka razy dziennie a na noc nanieść 2-3 krople. Olejek ma charakterystyczny marcepanowy zapach - jest to zapach pochodzący od olejku z pestek śliwek. Olej śliwkowy charakteryzuje sie wysoką zawartością nienasyconych kwasów tłuszczowych, przede wszystkim kwasu oleinowego (omega - 9), którego zawiera ok. 60 - 80% i kwasu linolowego (omega- 6) w ilości 15 - 25%. Jest bogaty w witaminy (głównie witaminę E) i fitosterole. 
Skład:
Ingediens (INCI): Gossypium Herbaceum Seed Oil, Pronus Amygdalus Dulcis Oil, Corylus Avellana Seed Oil Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Pronus Armeniaca Karmel Oil / Camellia Kissi Seed Oil
Moja opinia:
Właśnie takiego produktu zdecydowanie brakowało w mojej paznokciowej pielęgnacji. Zawsze kupowałam różnego rodzaju odżywki, które nie zawsze dobrze sobie radziły z moimi paznokciami, a ten właśnie olejek bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Jeśli czytacie mojego bloga to wiecie, że robię sobie manicure hybrydowy, nie niszczą mi się od tego mocno paznokcie, ale wiadomo, że czasami potrzebują regeneracji i właśnie z pomocą przyszedł mi ten świetny olejek. Jest aplikacja jest również wygodna, ponieważ jest dołączony aplikator z pipetką. 

Masło do rąk i stóp Baobab&Mango.



Od producenta:
Masło regenerujące to połączenie masła shea, masła kakaowego, wosków, olejów.
Dwa składniki, które działają przeciwzmarszczkowo - masło mango i olej z nasion baobabu. Do tego wosk pszczeli żółty o ślicznym, lekko miodowo - słodkim zapachu. Olej z nasion baobabu jest znakomitym źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, w tym do 36% kwasu linolowego i do 3% kwasu alfa-linolenowego. Jest szczególnie bogaty w witaminy E, A, F i sterole. Jest wysoce zmiękczający, pomaga zwiększyć elastyczność skóry, redukuje zmarszczki. 
Stosowany jest w zapobieganiu i leczeniu rozstępów, blizn, plam i przebarwień skórnych.  

Masło mango tłoczone na zimno z pestek owoców mango. Charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami gojącymi i zmiękczającymi skórę. Wygładza zmarszczki i poprawia elastyczność skóry. Masło mango ma bardzo dobre właściwości gojące. Dlatego stosuje się go w przypadku owrzodzeń, ran, popękanej skóry, pęknięć ust, popękanych pięt. Jest bogate w przeciwutleniacze, zmiękcza nawilża i wygładza szorstką skórę. Zapobiega uszkodzeniom słonecznym, wysuszeniu skóry i powstawaniu zmarszczek. Masło ma piękny bursztynowy kolor i delikatny miodowy - słodki zapach.
Skład:

Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Beeswax, Theobroma Cocoa Seed Butter, Adansonia digitata (Baobab) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Copaifera Officinails Resin Oil.
Moja opinia:
Ten produkt poleciła mi właścicielka sklepu. Jak wiadomo zimą skóra jest często wysuszona, popękana. Ekspresowo zmiękcza skórę i ją nawilża. Już jedna aplikacja sprawiła, że moją skóra rąk i stóp była bardzo nawilżona i odżywiona. Masełko ma ładny zapach, czuć w nim miód. Jego konsystencja jest dosyć twarda, ale rozpuszcza się pod ciepłem ciała. 

Półkule kąpielowe SŁODKA TRUSKAWKA i CAFFE LATTE .

Od producenta:
Półkula kąpielowa wrzucona do ciepłej wody przyjemnie musuje i uwalnia odżywczy olej. Skóra podczas ciepłej kąpieli łatwiej wchłania substancje odżywcze i dlatego już po kąpieli jest odżywiona i nawilżona. Niestety jedna półkula przyszła do mnie "w proszku" , ale mówi się trudno, posłuży mi jako proszek do kąpieli.




Delikatnie musująca półkula kąpielowa o kojarzącym się z latem zapachem słodkich truskawek. 

Skład: Sodium bicarbonate, Citric Acid, Pronus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, CI12490



Delikatnie musująca półkula kąpielowa czarującym zapachu kawy z mlekiem. 

Skład: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Cathamus Tinctorius (Safflower) Oil, Citrus Limonum Oil, Citrus Auranitifoilia Oil. 

Moja opinia:
Relaks z dodatkiem pięknie pachnących półkul to wielka przyjemność. Półkula poradziła sobie świetnie z moją przesuszoną skórą. Z całego asortymentu sklepu najbardziej mnie chyba zauroczyły te półkule, mają świetnie działanie a jedna kosztuje tylko 4,50 zł. :)  W moim poście Z MIŁOŚCI DO NATURY mogliście zobaczyć jeszcze dwie takie półkule, które super nawilżyły moją skórę i ją zregenerowały. :)


Uważam, że takie cudeńka będą również idealne na prezent na nadchodzę Mikołajki i Święta.

Zainteresował Was któryś z produktów? Zachęciłam do wypróbowania czegoś? A może już mieliście styczność z firmą Wytwórnia Mydła? :)








19 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia. :) Zainteresował mnie ten olejek do pielęgnacji paznokci.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mega ciekawa ich produktów, nigdy ich nie miałam... a ten olejek fo pielęgnacji paznokci musze miec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszek i półkula kąpielowa mnie zachwyciły... z przyjemnością wyprobowalabym na swojej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić takie kule :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te kulki do kąpieli :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach masła do rąk chyba by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęciałaś mnie tymi produktami, poczytam o nich więcej :)
    Zapraszam Cię na najnowszy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, że Polskie firmy idą w tym kierunku. Naturalne produkty to coś wspaniałego!
    Po przeczytaniu o tych kulach aż żałuję, że nie mam wanny, z chęcią bym je wypróbowała.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kulki do kapieli bardzo mnie zaciekawiły :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/przyznam-szczerze-ze-nigdy-nie-miaam.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia i fajnie opisane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło do stóp i rąk jest moim zdaniem najlepszy sama to używam i uwielbiam ten zapach mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj same cudownosci..
    Urzekła mnie Maselko, musi pięknie pachnieć.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszek i kule do kąpieli mnie zaciekawiły .Uwielbiam produkty naturalne.
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to wszystko pięknie wygląda :D Najbardziej zaciekawiły mnie półkule :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie produkty wyglądają pięknie! Ciekawi mnie ten proszek, bo uwielbiam takie nuty zapachowe <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam przeróżnego rodzaju gadżetu do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger