15:29:00

LAKIER HYBRYDOWY SEMILAC 121 RUBY CHARM


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać aktualnie mój ulubiony kolor lakieru hybrydowego, którego często noszę na paznokciach. Jest to lakier Semilac 121 Ruby Charm. Jeśli czytacie mojego bloga to na pewno wiecie, że jestem maniaczką lakierów hybrydowych. Na paznokciach mam piękny odcień fuksji, jednak jak wiadomo nie wszystko idzie uchwycić dobrze na zdjęciu. Wystarczy tyko jedna warstwa i wygląda obłędnie. Kolor odpowiada mi bardzo, nawet na jesień i zimę. :)



Znacie lakiery hybrydowe Semilac ? Używacie ? Jaki jest Wasz ulubiony kolor ? :)

20 komentarzy :

  1. Piękny kolor :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, chociaż ja na paznokciach preferuję delikatniejsze odcienie.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam i używam lakierów Semilaca! Moim ulubionym na okres jesienno-zimowy jest 'Classic wine', 'Grey' oraz 'Plum'. Świetne lakiery <3

    https://platinumredhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. That color is amazing, I love pink nails. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek uwielbiam takie kolory ♥ A blog jest niesamowity!

    http://oliwka-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Róże na paznokciach są moim number 1, więc ten bardzo wpadł mi w oko :)
    świetna lampa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda! Uwielbiam róż. Sama mam zamiar zacząć przygodę z hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor! Musi pięknie sie prezentować, kiedy za oknem mamy tak brzydka pogodę. Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny kolor ale ja jakos nie lubie miec tak jaskrawego koloru na moich paznokciach :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny kolor, podczas zimy fajnie mieć cos kolorowego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor!!!
    Mam w swojej kolekcji wiele odcieni różowego, ale takiego koloru nie posiadam, a myśle ze byłby moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak często slyszalam o tym kolorze, a nigdy nie widziałam go na żywo! Piękny jest! Jednak dla mnie ajlepszy byłnby na wiosnę lub jako jeden paznokieć do szarości w kolorze Twojego sweterka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. semilac ma tyle fantastycznych kolorów, ze trudno byłoby mi wybrać jeden ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger