22:15:00

BLACK COAT

Cześć wszystkim. Przychodzę dzisiaj do Was ze stylizacją, gdzie główną rolę gra płaszcz, który jest u mnie w szafie nowością. Długo szukałam idealnego płaszcza i w końcu znalazłam w Orsay. Jest on prosty i ma fason szlafroka. Chciałam szary jednak nie był już dostępny, ale ten również bardzo mi się podoba i pasuje do wszystkiego. Do tego dobrałam spodnie z Top Secret, które mogliście już zobaczyć u mnie na blogu, czerwone szpilki i t-shirt ze sklepu BonzooBox. Torebkę również mogliście już u mnie zobaczyć, pochodzi ona ze sklepu Dama-Karo


Jeżeli jeszcze nie widzieliście zapowiedzi PURE - serum pod oczy to zapraszam do poprzedniego wpisu. :)


| płaszcz - Orsay | spodnie - Top Secret | t-shirt - BonzooBox | torebka - Dama Karo | buty - Sergio Leone | zegarek - Gino Rossi | bransoletka - Koralikowo By Iz

33 komentarze :

  1. Super płaszcz :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz bardzo elegancki - pasuje do Ciebie:) Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że znalazłaś wymarzony płaszcz dla siebie :) Wyglądasz w nim świetnie! To serum nas zaciekawiło, ponieważ my mamy straaaaszne wory pod oczami i próbowałyśmy wszystkiego, a tu dalej nic :/ Genialny wpis czekamy na więcej oby tak dalej. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny płaszcz ! Bardzo ładnie w nim wyglądasz 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, śliczna stylizacja! Pięknie dobrałaś kolor butów do szminki, i pazurki jakie urocze <3 Mimo tego iż szaro dookoła, fajnie jest przyodziać coś kolorowego i nadać barw otoczeniu :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny płaszcz, podobają mi się takie szlafrokowe kroje :) Ja nigdzie nie mogę znaleźć takiego, który by spełniał wszystkie moje oczekiwania :/

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  7. z tymi czerwonymi szpilkami wyszło super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest świetna, bardzo podobają mi się również pierscionki. Uwielbiam delikatne pierścionki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, szkoda, że tło takie krzywe i nieciekawe :)
    https://mental-giant.blogspot.com/2016/11/061116.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!


    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny płaszczyk! Zamieniłabym tylko spodnie na ciemniejsze ;)) Bardzo ładnie wyglądasz.

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, ostatnio zauwazylam ze bardzo modne jest laczenie koszulki z nadrukiem z czyms eleganckim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mega genialny płaszczyk :) Ogólnie cała stylizacja jest genialna :) to wszystko w połączeniu wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny płaszczyk! Od dawna takiego szukam. Zwykły, prosty, czarny, pasujący dop wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie przepadałam za płaszczami jednak w tym roku moje nastawienie się zmieniło. Bardzo ładnie na Tobie leży!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama jestem w posiadaniu takiego płaszczyka, tylko u mnie jest to pudrowy róż! No świetny jest!

    Pozdrawiam!
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę świetne zestawienie i kolorystyczne i fakturowe ! Kocham czerwone szpilki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorystycznie mega a i płaszcz super! To zdjęcie na którym stoisz tyłem z torebka zdecydowanie najlepsze!
    Nekoworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana jak Ty pięknie wychodzisz na zdjęciach. Płaszcz jest rewelacyjny taki uniwersalny. Wszystko idealnie dobrane czerwone szpilki dodają seksapilu :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna! 😍 Uwielbiam długie płaszcze !

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię klasyczną czerń,można ją łączyć z innymi ciuszkami i dodatkami w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham takie proste i klasyczne płaszcze! Sama mam w kolorze beżowym <3

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo spodobał mi się płaszcz ,uwielbiam takie ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja! A płaszczyk bardzo ci pasuje <3 *.*
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz super! :) wszystko na swoim miejscu :) Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie no super wyglądasz, a szpileczki? Rewelka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się zestawienie płaszcza z czerwonymi butami i szminką :D Buty są przecudne *.*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja :) a te buty to marzenie!

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger