22:06:00

Z MIŁOŚCI DO NATURY | WYTWÓRNIA MYDŁA

Wytwórnia Mydła to mała manufaktura stworzona z pasją i zamiłowaniem do natury przez Panią Kasię. Wszystkie produkty nad którymi pracuje nie zawierają chemii, są jak najbardziej naturalne i tradycyjne. Ja z bogatego i ciekawego asortymentu wybrałam cukrowy peeling do ciała, dwa mydełka i dwie półkule do kąpieli a mus do ciała dostałam w prezencie z czego się bardzo cieszę. 



Mydło Ryż i Migdały 
Gdy zobaczyłam to mydełko na stronie to byłam go bardzo ciekawa. Mydło zawiera olej ryżowy oraz olej ze słodkich migdałów. Mydełko będzie również idealne do osób, których skóra wymaga regeneracji.
Cena: 14 zł za 105 g.



Mydło Lawendowe
Lubicie zapach lawendy? Ja kiedyś za nim nie przepadałam, jednak na jesień zakupiłam sobie kilka kosmetyków do pielęgnacji o tym zapachu i już go uwielbiam. To mydełko zwiera dwa bardzo odżywcze oleje - z zarodków pszenicy i bawełniany. Ma przepiękny zapach i oczywiście działanie.
Cena: 14 zł za 105 g.



Cukrowy Peeling Do Ciała Werbena-Cytryna 
Ostatnio swojej pielęgnacji ciała nie wyobrażam sobie bez peelingu. Polubiłam peelingi cukrowe, dlatego ten przypadł mi do gustu. Po otworzeniu opakowania wydobywa się przepiękny, intensywny, naturalny i orzeźwiający zapach. Skóra po jego użyciu jest bardzo dobrze nawilżona i gładka. Peeling jest gruboziarnisty i treściwy. 
Cena: 32 zł za 250 g.




Mus Do Ciała Lemon Lime
Mus do ciała to delikatna pianka z masłem shea i różnych dobroczynnych olei lub maseł. Wyglądem przypomina bitą śmietanę, która pod wpływem naszego ciała rozpuszcza się i delikatnie odżywia naszą skórę. Ten mus ma coś w sobie, że go uwielbiam. Jest bardzo delikatny, moja skóra jest dobrze nawilżona po jego użyciu i aksamitnie miękka. Nie ma mowy o klejeniu się skóry po jego użyciu jak po niektórych balsamach. Zapach jest orzeźwiający i przyjemny. 
Cena: 18 zł za 50 g. 



Półkule do kąpieli Róża i Lawenda
I znowu ta lawenda .. ma bardzo intensywny i relaksujący zapach. Druga półkula ma zapach kwiatów róży, również bardzo przyjemny zapach. Kule wrzuca się do ciepłej wody, zaczynają musować i uwalniają odżywcze oleje. Skóra podczas ciepłej kąpieli łatwiej wchłania substancje odżywcze. Skóra po takiej kąpieli jest dobrze nawilżona, gładka i odżywiona.  Na pewno zamówię sobie kilka takich kul, ponieważ są naprawdę super dodatkiem w pielęgnacji i kosztuje tylko 4,50 zł za 85 g.


Jesień to idealny moment żeby zaopatrzyć się w kilka kosmetyków do domowego Spa. 
Kosmetyki z Wytwórni Mydła będą również idealne na prezent dla kogoś, wszystko jest ładnie i estetycznie zapakowane. :) 




12 komentarzy :

  1. Ja nadal nie przekonalam sie do zapachu lawendy... moze kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling byłby mój bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach lawendy, najchętniej bym mogła mieć taki zapach w domu :)
    taki cukrowy peeling można też zrobić samemu w domu :)

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zapach lawendy! Świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach lawendy - kojarzy mi się z piekna Francją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach lawendy, kosmetyki wydają się być przekonywujące :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mysle ze moim ulubieńcem byłby mus do ciała,uwielbiam takie "wynalazki" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach lawendy uwielbiam ! Świetne kosmetyki
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham mydełka, a te prezentują się przeciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawił mnie ten peeling :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger