11:46:00

ROSSMANN, PROMOCJA -49%

Jak wiadomo promocja w Rossmannie już dawno dobiegła końca, dlatego dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie zakupów. Nie jest tego dużo, skusiłam się tylko na promocję z produktami do oczu i do twarzy. Szminek mam sporo także sobie odpuściłam pierwszą część. Większość kosmetyków to dla mnie nowość, do czynienia miałam tylko z tuszem, którego będziecie mogli zobaczyć, używałam go już wiele razy i cały czas do niego wracam. Po ostatnich zakupach w Naturze, które mogliście zobaczyć kilka postów wcześniej i tych z Rossmanna dałam sobie szlaban na kupowanie kosmetyków kolorowych. 


Do oczu wybrałam dwa produkty. Jest to kredka z Lovely i tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up. Mascara jest pewnie większości znana, ponieważ dużo osób ją zachwalało w sieci. Dobrze rozdziela rzęsy, ma intensywny, czarny kolor i wydłuża rzęsy. Kredkę wybrałam w kolorze brązowym, jest ona do rysowania kresek, ale ja stosuję ją do brwi. Podoba mi się to, że ma ona temperówkę. Jest miękka także dobrze się nią maluje. 


Jeżeli chodzi o kosmetyki do twarzy to skusiłam się na bazę pod makijaż z Bielendy. Widziałam, że dużo dziewczyn ją kupowało na promocji i z poleceń postanowiłam, że ją wypróbuję. Do wyboru były trzy wersje, ja wybrałam wersję, która poprawia koloryt skóry. U mnie pod makijaż sprawdza się idealnie. Podkład dłużej utrzymuje się na skórze, skóra wygląda na bardziej zdrową i jest lekko rozświetlona. 


Drugim kosmetykiem do twarzy jest rozświetlacz z Lovely. Kupiłam go z polecenia mojej siostry, która używa go już od jakiegoś czasu. Używam kuleczek rozświetlających z KOBO jednak chciałam trochę inny odcień na jesień/zimę. Wybrałam odcień GOLD. Efekt na skórze jest obłędny. Może niedługo pokażę Wam go w makijażu.


Jak widzicie są to tylko cztery produkty, ale może wy kupiłyście więcej? Pochwalcie się jakie produkty upolowałyście na promocji. :)

9 komentarzy :

  1. Powoli żałuję, że sama się nie wybrałam na promocje . Postanowiłam sobie, że nie kupię nic dopóki chociaż w połowie nie wykorzystam tego co mam :D , a ostatnio dużo kosmetyków w necie wygrywam i mi sporo przybywa. Np. wygrałam już 2 podkłady (Rimmel i Lirene), ciekawe kiedy ja to wszystko zużyje :D !

    Rozświetlacz nawet spoko , jeszcze róż by mi się przydał hehe :D
    Najważniejsze, że zakupy udane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredka i rozświetlacz zapowiadają się interesująco. Od dawna szukam odpowiedniego produktu do moich brwi, może na ten się skusze ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą kredkę z Lovely i się nie sprawdziła... niestety.

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tę mascarę, ale kompletnie z niej nie sprawdziła. A na bazę miałam wielką chęć, ale bałam się zapchania cery, a dopiero co wyleczyłam u dermatologa trądzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz i kredka bardzo fajne :) Ja niestety nie zdążyłam na promocję na produkty do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie znajdę w drogerii w 100% naturalnych kosmetyków do makijażu :( A szkoda, bo miło było by, gdybym mogła kupić ukochany podkład, puder, czy błyszczyk za połowę ceny :/

    Pozdrawiam :)
    http://platinumredhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Baza z Bielendy wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że trafiłam akurat na takiego posta u Ciebie bo od jakiegoś czasu szukam fajnej i przede wszystkim niedrogiej bazy pod makijaż, a ta z firmy Bielenda, którą pokazujesz może okazać się strzałem w 10. :) Generalnie fajne zakupy, z głową- takie mini haule podsumowujące promocje w Rossmannie lubię najbardziej.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger