21:05:00

OZDOBNE RAMIĄCZKA | MYSTERIOUS

Szał na ozdobne ramiączka zaczął się w okresie letnim, jednak ja skusiłam się na nie dopiero teraz. Ramiączka pochodzą ze strony Mysterious. Sklep ma bogaty i ciekawy asortyment. Wybrałam model SOPHIE w kolorze czarnym i białym.


Ramiączka przychodzą w bardzo ładnym, błękitnym pudełeczku z logiem firmy. Świetne prezentują się do bluzek z większym dekoltem, ponieważ są wtedy bardziej widoczne. Trzeba mieć również dobrze dobrany stanik żeby je doczepić. 



Jak to się mówi - "Piękno tkwi w szczegółach". Musicie mieć je w swojej szafie i zachęcam do zajrzenia na stronę. Ramiączka są wytrzymałe, dobrze wykonane i prezentują się super!



13 komentarzy :

  1. Śliczności! Na razie mam tylko bluzkę z takowymi paskami na dekolcie, ale planuję dokupić ramiączka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love these sunnies, they're gorgeous! You have such a gorgeous blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  3. aj, te czarne bardzo chętnie bym przygarnęła tylko... jest jeden problem, chyba nie mam czarnego biustonosza z odpinanymi ramiączkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mi się takie podobały, jednak są one dla mnie zbyt wyzywające. Nie ramiączka, a dekolty, nie za dobrze mi się kojarzą. Sama mam biustonosz, który ma od razu wbudowane takie ramiączka, ale za często w nim nie chodzę :)

    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, ja mam czarne i je bardzo lubię i zastanawiam się jeszcze nad białymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te czarne są śliczne:) muszę sobie takie kupi:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę, że mimo wszystko skuszę się na nie dopiero w okresie letnim. Również bardzo zwracam uwagę na szczegóły dlatego tak bardzo podobają mi się te ramiączka ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam czarne ramiączka i świetnie zdobią dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne ramiączka bardzo mi się podobają :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger