20:38:00

NA SPACERZE


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój luźny look na co dzień. Tak właśnie ubrałam się dzisiaj na spacer i na zakupy, które pokażę już niedługo. Postawiłam na kamizelkę z misiem bo dzisiaj trochę chłodno, pod to gładka czarna bluzeczka, proste jeansy, botki z Zary i do tego moja perełka - czyli torebka na srebrnym łańcuszku marki Dama-Karo .

| bluzka - Atmosphere | kamizelka - sklep stacjonarny | spodnie - sklep stacjonarny | buty - Zara | kurtka - Mohito | zegarek - Gino Rossi | torebka - Dama - Karo |



22 komentarze :

  1. Torebka mnie urzekła! Cała stylizacja jest świetnie dopasowana :)
    www.world-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Torebka jest rewelacyjna :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, uwielbiam takie proste i pasujące do każdej sytuacji outfity. Kolory też idealnie współgrają ze sobą, duże brawa! :) Na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka zdecydowanie najbardziej przykula moja uwagę, jest genialna! Od dawna się na taką czaje! :) fajny, prosty look, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna torba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka petarda sama mam ochote na taka, bardzo Ci pasuje ta stylizacja :) http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, naprawdę odpowiednia do tej jesiennej pory!

    MARTHA-ZAPRASZAM🍂
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz ale najbardziej urzekła mnie ta torebka i zegarek ! :)
    Pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne stylizacje,bardzo podoba mi się ta torebka na łańcuszku o ile się nie myle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja ;) pięknie w niej wyglądasz , świetna jest na te teraźniejsze chłodniejsze dni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamizelka jest boska, ładnie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, piękna torebka, ale zegarek to... oczu oderwać nie mogę *__*

    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta kamizelka, uwielbiam takie "ocieplacze" :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger