21:44:00

JESIENNY NIEZBĘDNIK

Lato przeminęło, nie ma po nim już śladu. Za to jesień już u nas zawitała a to jedna z moich ulubionych pór roku mimo, że robi się już bardzo zimno i deszczowo. Każda pora roku ma jakies plusy i minusy, każda ma jakiś swój urok. Nie ma co narzekać i przychodzę dzisiaj z moim jesiennym niezbędnikiem. Jesienią moja skóra dostaje w kość, ale mając dobre produkty do pielęgnacji nie martwię się o to bardzo. Wieczorny relaks w domu pod kocem z ciepłą herbatą z dodatkiem miodu i cytryny, unoszący się ulubionych zapach świec i wosków to jest to co lubię najbardziej. 


DUŻE ILOŚCI HERBATY

Na pewno nie jedna z Was nie wyobraża sobie jesieni bez gorącej herbaty z dodatkami lub kawy. Kawę pije przez cały rok, jednak z herbatą zawsze jest gorzej, ale jesienią pije jej bardzo dużo. 


ŚWIECIE I WOSKI

Od wosków Yankee Candle jestem chyba uzależniona. uwielbiam, gdy całe mieszkanie pachnie moim ulubionych zapachem wosku. Świecie i woski tworzą fajny klimat w mieszkaniu, gdy jest już ciemno to już w ogóle. 


PIELĘGNACJA CIAŁA

Jesienią i zimą moja skóra wymaga mocnego nawilżenia. W tym roku stawiam na pielęgnacje z marką Dr.Hasuchka , która ma w swoim asortymencie naturalne kosmetyki godne uwagi. 
Balsam do ciała z migdałem jego zapach jest bardzo świeży i naturalny. Po jego użyciu skóra jest gładka i dobrze nawilżona. 
Olejek do kąpieli z migdałem harmonizuje i przywraca równowagę i naturalnie nawilża nasze ciało. Jego ciepły kwiatowo-owocowy zapach z nutką marcepana uderza już po otwarciu. W kontakcie z woda utlenia eteryczne olejki i przynosi błogi spokój. Najlepszy wśród olejków do pielęgnacji skóry suchej i podrażnionej. 
Kremowy olejek do kąpieli z płatków róży harmonizujący olejek do kąpieli to prawdziwy "balsam dla duszy", koi zmysły oraz napełnia spokojem i witalnością. Woda różana, eteryczne olejki różane oraz wyciąg z płatków róży tchną w ten kwiatowy olejek zaskakujące bogactwo zapachów: od delikatnych, poprzez zmysłowe, aż po wytrawne. 


A Wy bez czego nie wyobrażacie sobie Jesieni ? :)

10 komentarzy :

  1. No ii jeszcze kakao/gorąca czekolada! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoj bez ciepłej herbatki, świeczek i dobrych książek nie przetrwałabym tego miesiąca :/
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbata i woski to coś idealnego na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie takim must have na jesień jest ciepły sweter, koc, kakao/kawa, dobra książka, także świeczki - najlepiej zapachowe, ewentualnie dobra herbatka :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny zestaw kochana :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/to-co-kobiety-lubia-najbardziej-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie brakuje tu jeszcze koca i książki :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie jesieni bez dużej ilości herbaty i pięknego, ciepłego zapachu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak... zdecydowanie ;D zapraszam do mojego jesiennego wpisu ;D

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger