14:41:00

HAMAMELISOWY TONIK DO TWARZY | EVREE

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją kolejną nowość w pielęgnacji twarzy. Jest to Hamamelisowy Tonik Do Twarzy Evree. W ulubieńcach sierpnia mogliście zobaczyć tonik w wersji różanej jednak postanowiłam skusić się również na ten ze względu, że jest bardziej dopasowany do mojego typu cery. Różany tonik był moim pierwszym, nigdy wcześniej nie stosowałam tego typu produktów jednak teraz wiem, że nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez toniku. Przynosi on bardzo dużo korzyści naszej skórze, między innymi przywraca odpowiednie pH skóry. 
Od producenta
Tonik do twarzy Hamamelisowy jest przeznaczony do skóry z niedoskonałościami. Doskonale orzeźwia skórę, przywraca jej równowagę i odpowiedni poziom nawilżenia, widocznie poprawia jej wygląd. Idealnie odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie. Formuła produktu składa się z naturalnych składników - hamamelis, hydromanil i D-panthenol. Hamamelis tonizuje i przywraca skórze równowagę, redukując niedoskonałości i swędzenie. Hydromanil nawilża i przywraca komfort skórze. D-panthenol łagodzi podrażnienia, przywraca gładkość, jędrność i aksamitność. W rezultacie pory stają się mniej widoczne a niedoskonałości zredukowane. 

Skład
Aqua, Hammamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Alcohol, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Panthenol, DMDM Hydration, Iodopropyl Butylcarbamate, Parfum, Geraniol, Linalool, CItronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene.


Tonik ma bardzo wygodne opakowanie. Jest to butelka o pojemności 200 ml z atomizerem, dzięki czemu bezpośrednio aplikujemy produkt na twarz i nie marnujemy go aplikując najpierw na wacik a następnie na skórę. 
Tonik ma przyjemny, morski zapach. Fajnie odświeża skórę, wygładza ją. Jedyny minus jest taki, że wieczorem po zmyciu makijażu, gdy go aplikuję to troszeczkę szczypią mnie oczy, ale nie wiem czy to dlatego, że mam dosyć wrażliwe czy to jakiś składnik się do tego przyczynia. Jeżeli chodzi o zwężenie porów to nie zauważyłam jakiejś dużej różnicy. Nie lubię produktów do twarzy, które mają w składzie perfumy i alkohol jednak mimo tego nie zauważyłam żeby wysuszył moją skórę. 
Jeżeli miałabym wybierać pomiędzy Różanym a Hamamelisowym to raczej skusiłabym się ponownie na ten pierwszy. 



Używacie toników do twarzy? Może mieliście okazję testować na sobie toniki firmy Evree ?  :)

30 komentarzy :

  1. Ja z kolei toniku nigdy nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie używałam toniku, chyba muszę o tym pomyśleć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i bardzo ciekawy blog.;), oraz bardzo fajnie się go czyta, przydatne informacje.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tonik, ale u mnie się niestety nie sprawdził i wróciłam do mycia twarzy wodą mineralną z sokiem z cytryny.
    ***!!!nowa notka!!!***
    http://czy-to-wyglada-dobrze.blogspot.com/2016/10/okulary-przeciwsoneczne-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Z EVREE nie używałam absolutnie nic, ale dużo osób poleca te kosmetyki. :)
    Chciałam kupić krem do rąk i jakiś tonik.
    Ostatnio kupiłam 3, więc ten zakup odłożę w czasie ale z pewnością skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko wygląda ładnie, a to najbardziej przyciąga. Życzę miłego użytkowania! I oczywiście udanego.. :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tym toniku :) Chętnie bym wypróbowała! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji testować kosmetyków tej firmy, ale opakowanie toniku kusi i to bardzo (szczególnie ten śliczny niebieski kolor). Choć sama toników nie używam - i chyba powinnam to zmienić :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/10/co-nowego-pazdziernik-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam kremy do rak Evree. Tonik to dla mnie nowość :) Piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy się z nim nie spotkałam ale na pewno polubiłabym go za taki dozownik ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dozownik to naprawdę super sprawa w tego typu produktach.

      Usuń
  11. Nigdy nie używałam tonika, ale ciekawie przedstawiony opis :)

    Pozdrawiam,
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do włączenia go do swojej codziennej pielęgnacji. :)

      Usuń
  12. widzę, że teraz jest szał na te kosmetyki z evree. byłam ostatnio we wroclawiu i wpadłam do rossmanna to byla promocja na te różowe, za 8 zł. cos mnie kusiło by kupić, ale obiecalam sobie, że nie kupie NIC poki nie zuzyje w polowie wszystkiego co mam :D . i teraz troche zaluje hehe.
    zapowiada sie super :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Rossmannie jest tylko wersja różana, tego niestety nie ma. :)

      Usuń
  13. O produktach z evree dużo słyszałam, jednak o tym nic a nic! Aż kusi, aby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. duzo o tych produktach slychac, ciekawy wpis :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tonik w takiej formie to super sprawa!
    studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo, super, że trafiłam na Twój post! właśnie zastanawiałam się nad kupnem jakiegoś tonika, ale teraz już wiem, że będzie to różany tonik z everee! dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy produkt :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku tej marki, ale uwielbiam toniki, pewnie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ponieważ mam słabo najwilżoną twarz,tonik by się u mnie sprawdził.
    Pierwszy raz widzę tą marke,swietna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem ja sprawdziłby się na mojej cerze, chyba go wypróbuje.
    Ja na twarz stosuje jedynie produkt od garniera czysta skóra o którym możesz poczytać na moim blogu :)
    Ogólnie podoba mi się to jak piszesz :)
    http://kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego toniku, ale ogólnie lubię używać tego typu kosmetyki. Przeważnie stosuję Garniera, ale może ten też by się sprawdził.
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger