11:06:00

BINGOSPA | OLADI.PL

Słyszeliście kiedyś o stronie Oladi.pl ? Jest to portal pełen inspiracji, galeria internetowa, gdzie znajdziecie kosmetyki, ubrania i dodatki znanych marek. 
Ja właśnie z tej oto strony mam zestaw kosmetyków marki BingoSpa. Pewnie firma wszystkim znana. Ja miałam okazje testować bodajże jeden ich produkt i dobrze go wspominam, :) 
Wszystkie te kosmetyki są całkiem niezłe. Jest to seria z Jedwabiem.

Szampon jest całkiem dobry, nie pieni się mocno co oznacza, że nie ma w składzie silikonów. Ja zostanę raczej przy szamponie, który pokazywałam Wam w poprzednim wpisie. 
Eliksir do kąpieli i mleczko do ciała mają w sumie podobne działanie. Skóra po użyciu tych produktów jest czysta i gładka jak jedwab. :)

Konsystencja wszystkich kosmetyków jak praktycznie taka sama. Nie są zbyt gęste ani za rzadkie. 

Słyszeliście już o stronie Oladi.pl ? Mieliście styczność z kosmetykami BingoSpa ? :)

9 komentarzy :

  1. swietna rzecz !
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, fajne zdjęcia - zostaję u Ciebie na dłużej!

    VamppiV

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam okazji testować na sobie :) prezentują się cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o te stronie, ani produktach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze stroną na pewno się zapoznam

    OdpowiedzUsuń
  6. O stronie nie słyszałam, ale kosmetyki prezentują się bardzo ładnie :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam nic z Bingo Spa, chociaż często zatrzymuję się przy tym kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  8. oo superowe rzeczy! gratuluje wspolpracy <3


    pozdrawiam i zapraszam :) nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej stronie, gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger