09:56:00

100% WODA KOKOSOWA | RIRI


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kokosa w każdej postaci. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić napój RiRi - 100% woda kokosowa, napój izotoniczny. Jest ona pozyskiwana bezpośrednio z uprawianych w Azji młodych, zielonych orzechów kokosowych w wieku około 5 miesięcy, gdy osiągnie optymalne właściwości odżywcze. Jest ona pobierana ręcznie i pakowana na terenie plantacji, zaledwie kilka godzin od zerwania orzechów z drzew kokosowych. 

Jeżeli czytacie mojego bloga to wiecie, że uwielbiam kosmetyki w stu procentach naturalne, ale takie napoje też! Woda RiRi nie zawiera żadnych koncentratów, konserwantów, tłuszczu ani dodatku cukru, ma około 40% mniej kalorii niż zwykłe napoje sportowe. RiRi Acqua di Cocco stanowi zdrową oraz najskuteczniejszą alternatywę w nawadnianiu organizmu. 


Na stronie RiRi możecie zamówić 12 sztuk za 95,88 zł lub 24 sztuki za 191,76 zł . Buteleczki są szklane o pojemności 250 ml. Mają fajny design. Na opakowaniu są zawarte wszystkie ważne informacje o wodzie. 

Koniecznie zachęcam Was do spróbowania wody, jest naprawdę smaczna. Ma ona intensywny zapach, jest troszkę mętna i taka dosyć słodka, ale można ją rozcieńczyć z wodą jeżeli ktoś nie lubi słodkich napojów. 

Mieliście okazję pić już tą wodę kokosową? A może jesteście ciekawi jak smakuje i się na nią skusicie? :)


9 komentarzy :

  1. Kiedyś mnie ta woda zastanawiała - kokos ma wspaniałe właściwości. Ale troszkę rozczarowało mnie podejście firmy Riri do klienta/współpracownika. Słaby kontakt .

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym spróbowała, ale cena trochę mnie odstrasza:) Chociaż takie wody są po prostu drogie, więc ta cena nie jest jakaś specjalnie wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda jest czysta, naturalna także uważam, że warto zainwestować. :)

      Usuń
  3. fajna woda ale cena :/

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie smak takowej wody. Kocham kokosa i mogłaby być to dość fajny napój. Jednak odstrasza mnie cena :c
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się napiła, ale za biedna jestem XD

    OdpowiedzUsuń
  6. jakis czas temu bylo to do wygrania, ale sie nie załapałam. no, ale cena faktycznie....powala. woda dla bogaczy chyba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to woda w 100% naturalna także uważam, że 7,99 zł za jedną butelkę to dobra cena. :)

      Usuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger