14:38:00

ULUBIEŃCY SIERPNIA

Sierpień już za nami także przyszedł czas na ulubieńców tego miesiąca. Jest to dopiero drugi taki post na moim blogu, ale pomyślałam, że będę robić je częściej. Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka kosmetyków do pielęgnacji, nie będzie kolorówki, ale mimo to mam nadzieję, że może Was coś zaciekawi. Jeżeli jesteście ciekawi jakie kosmetyki i jaki gadżet dostał miano ulubieńców to zapraszam do dalszego czytania. 


Szczoteczka soniczna do twarzy Beauty Line
________________________________________
Mam już kilka szczoteczek do mycia twarzy, ale to właśnie ta z biedronki stała się tą moją ulubioną. BeautyLine jest inspirowana słynną szczoteczką firmy Foreo, jednak ja nie czuję potrzeby jej nabywania, ta mi w zupełności wystarcza. Używam jej codziennie, przeważnie wieczorem po demakijażu. Szczoteczka jest do góry wąska, dzięki czemu dokładnie oczyścimy każdą partię twarzy. Moja skóra po jej użyciu jest gładka, dobrze oczyszczona i co najważniejsze nie jest czerwona, a moja skóra jest wrażliwa. Codzienny masaż twarzy tą szczoteczką sprawił, że stan mojej skóry się polepszył. 

Różany tonik do twarzy Evree
________________________________________
Powiem szczerze, że w mojej pielęgnacji brakowało toniku. Nie zwracałam na ten krok w pielęgnacji większej uwagi, ale widząc, dużo dobrych opinii o toniku z Evree postanowiłam go przetestować. Jestem zadowolona z efektu, łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia. Używam go codziennie rano i wieczorem. Mimo, że jest to woda różana to nie podrażnia mojej skóry, która jest bardzo wrażliwa. Podoba mi się jego opakowanie, ponieważ ma atomizer co jest bardzo higieniczne i nie marnujemy przez to produktu.


Woda termalna La Roche Posay
________________________________________
Zawsze chciałam przetestować coś z La Roche Posay, ponieważ moja cera boryka się z niedoskonałościami i właśnie osoby z problemami skórnymi zachwalą ich produkty. Pierwszy produkt jaki postanowiłam wybrać to woda termalna, wybrałam ją z myślą o wakacjach, żeby odświeżyć sobie buzię w ciągu dnia. Woda poprawiła nawilżenie mojej skóry, ponieważ moja cera często jest przesuszona. Na pewno złagodziła podrażnienia, skóra stała się bardziej elastyczna. Na stronie Iperfumy znajdziecie dużo kosmetyków z La Roche Posay. 

Maseczka oczyszczająca Bania Agafii
________________________________________
Moją uwagę przykuło opakowanie maseczki, jest bardzo ładne i wygodne w użytkowaniu. Jest ona na bazie niebieskiej glinki oraz wodzie bławatkowej. Dobrze oczyszcza skórę, uspokaja cerę, redukuje zaczerwienienia i wszelkie podrażnienia. Matuje skórę, ale jej nie wysusza. 
Już niedługo będziecie mogli na blogu przeczytać recenzję jeszcze kilku produktów tej firmy.


Goldwell Flat Marvel - Balsam wygładzający
_______________________________________
Z kosmetykami firmy Goldwell mam do czynienia już od trzech lat i bardzo polubiłam ich produkty. Mimo tego, że nie mam włosów kręconych, nie puszą mi się to postanowiłam zakupić sobie balsam wygładzający żeby nadać ładniejszy wygląd moim prostym włosom. Balsam dobrze nawilża włosy także w okresie letnim super się u mnie sprawdził. Mam włosy w miarę zdrowe, niefarbowane, dlatego staram się dbać o włosy przy każdej porze roku. :) 


A Wy z jakimi produktami polubiliście się w miesiącu Sierpień ? :)

15 komentarzy :

  1. ja bardzo polubiłam kosmetyki bielendy i firmy vianek. są cudowne i wiem że to nie będzie moja ostatnia buteleczka tej firmy :) fajne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tonik i maseczkę i oba produkty bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello there! You have a great blog, a source of inspiration! Thanks for sharing your recommendations :-) I just followed you on GFC #241, please follow back so we can be in touch and keep supporting eachother in this blogosphere :-)
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym toniku słyszalam same dobre opinie i tez się chyba na niego skuszę :)
    Miałam tę wodę termalną i to było po prostu wybawienie dla skóry w upalne dni! Za rok znów do niej wróce :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/09/curls.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o takich szczoteczkach do twarzy, to bardzo ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwie oryginalne foreo i jedną foreo issa do zębów i sa niezastąpione ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama zastanawiałam się nad kupnem szczoteczki. Teraz wiem, że mogę nabyć ją w Biedronce. :)
    Bardzo przydatny post. Pozdrawiam serdecznie i ściskam cieplutko! :)
    https://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanko w sprawie toniku z Evree, to gdzie go kupiłaś i czy myślisz, że piętnastolatka może go używać? Moja mama używa tej wody termalnej, a co do maseczki to też spróbuje bo też borykam się z niedoskonałościami :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na Iperfumy.pl jednak znajdziesz go również w Rossmannie. Jak najbardziej możesz go używać. :)

      Usuń
  9. Mam tą samą szczoteczkę do mycia twarzy i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    Super ulubieńcy!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam maski Bania Agafii, ale akurat z tą niebieską jakoś specjalnie się nie polubiłam...

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger