18:10:00

SZARY, BRĄZ - KOLORY JESIENI

Przedstawiam Wam moją dzisiejszą stylizację w stonowanych kolorach. Wrzesień to okres, gdzie w sklepach pojawia się już jesienna kolekcja a my rozglądamy się za rzeczami na tę porę roku. Ja kilka dni temu w Top Secret upolowałam spodnie w kolorze jasnego brązu i do tego szarą bluzeczkę z delikatnym brokatem i ładnym wzorem przy dekolcie. Do całej stylizacji dodałam baleriny z Casu.pl i lakier O.P.I Inside the Isabelletway , który pokazywałam Wam w ostatnim poście. Pewnie nie każdemu przypadnie do gustu połączenie tych barw, ale mi się podoba i dobrze się w tym czuje. :)

 | spodnie - Top Secret | bluzka - Top Secret | buty - Casu.pl | zegarek - Gino Rossi | naszyjnik - sklep stacjonarny | bransoletka - prezent :) | lakier - O.P.I |










21 komentarzy :

  1. Swietne zdjecia,kolor bardzo elegancki moim zdaniem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spodnie w odcieniach brązu, muszę sobie takie sprawić :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja idealna na zbliżającą się jesień ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, kolorystyka zdecydowanie bardzo adekwatna do jesieni :)
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja oraz cudowne zdjęcia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/09/straz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post w kolorach które uwielbiam świetne spodnie :) Www.someonelikkkeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. takie proste stylizacje są najlepsze <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/koszula-krata-fashion-day-look.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Balerinki są świetne. :) Ogólnie cała stylizacja jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny wpis, sliczna stylizacja :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor idealnie dobrany ♥ Bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory, a stylizacja super lekka i na pewno wygodna. Podobają mi się zbliżenia na poszczególne dodatki!

    U mnie też trochę jesieni, zapraszam na minimedge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka wygląda bardzo ciekawie przez to zdobienie przy dekolcie którego na pierwszy rzut oka nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja! Spdnie są bardzo ładne ❤

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba połączenie kolorów! Świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja , ciekawy zegarek osoba ktora Ci gi sprezentowała ma dobry gust , cała stylizacja fajnie się ze sobą zgrywa i na tą porę bedzie odpowiednia . Ładnie w tym outficie wyglądasz . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tego typu stylizacje! Bardzo podoba mi się kolor lakieru oraz zegarek ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klasyczna a zarazem kreatywna stylizacja. Wyglądasz w niej bardzo ładnie! Bluzeczka wraz z tym zdobieniem wygląda mega oryginalnie

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger