19:17:00

SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW | DERMASTIC

Szampon to podstawowy produkt do pielęgnacji włosów. Ja przetestowałam już ich bardzo dużo i jak dla mnie najlepszy jest Pantene, ale od jakiegoś czasu mam duży problem z wypadaniem włosów i postanowiłam sięgnąć po coś specjalistycznego. Dzisiaj mam dla Was recenzje Specjalistycznego Szamponu Przeciw Wypadaniu Włosów Dermestic

Od producenta.
_______________
Szampon został opracowany dla kobiet i mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów. Składniki odżywcze kompleksu Baicapil ( kiełki soi i pszenicy bogate w cukry, tarczyca bajkalska, arginina ) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem dzięki czemu wydłużają fazę anangenowa wzrostu włosów. Baicapil dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość. Skuteczność kompleksu Baicapil została potwierdzona badaniami in vitro, in vitro przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną. 

Skład.
_______________
Aqua, Sodium Laureth Solfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Propylene Glycol, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Polyquaternium-10, Disodium EDTA, Potasium Sorbate, Sodium Benzoate, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Gluconolactone, Aloe Barbadensis Leaf Juice.
Moja opinia.
_______________
Może zacznę od opakowania, które jest bardzo dobrze wykonane, i ma zamknięcie na "klik" co bardzo lubię w produktach do włosów chociaż mało szamponów tak się otwiera. Opakowanie ma pomarańczowe detale i jest estetyczne. Jego konsystencja jest rzadka i przeźroczysta. Szampon dosyć mocno się pieni i dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy. Po umyciu włosy są gładkie i miękkie. Po jego użyciu nie trzeba używać maski ani odżywki, ponieważ włosy się dobrze rozczesują a po spłukaniu nie są tępe. Ostatnio bardzo mi wypadają włosy także mogę powiedzieć, że w jakiś sposób hamuje wypadanie, ale jak wiadomo od szamponu nie przestaną wypadać całkowicie, ale wyglądają na bardziej zdrowe. Jest to całkiem dobry produkt i mogę go polecić osobą, które nie mają dużego problemu z wypadaniem.  



14 komentarzy :

  1. Bardzo fajny szampon moja siostra cioteczna go używa jest mega z niego zadowolona :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/09/co-staoby-sie-gdy-bys-umara.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym szamponie :/
    Co do samego wypadania włosów - nie zawsze jest to wina szamponu. Duży problem stanowi zła dieta, stres oraz przemęczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię, że jest to wina szamponu tylko trudno jest dobrać szampon. :) Wiem, jest bardzo dużo przyczyn wypadania włosów. :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tym szamponem, sama stosuję Barwę ze skrzypem :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cały czas używam szamponów przeciw wypadaniu i w sumie nie widzę spektakularnych efektów. :) Jednak może ten byłby inny.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wiele przyczyn wypadania włosów, ale mamy nadzieję, że Twoje włosy już nie będą wypadać :) Także uwielbiamy produkty o takiej łatwej i wygodnej aplikacji ;) <3 Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. to mi ten produkt nie pomoże. mi wypadają aż garściami, ale tylko gdy myje wlosy. az dziwne, że jeszcze łysa nie jestem. na razie nie znalazłam produktu, który by mi pomogl. cóż...szukam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może by mi pomógł, bo mi jakoś bardzo nie wypadają :) a o szamponie jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też ostatnio wypadają włosy, ale to taki okres:) Szukam właśnie dobrego szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zbliża się jesień/zima moje włosy stają się strasznie słabe i wypada mi ich dziennie garść. Super, że akurat znalazłam Twój post! :)

    NOWY POST, zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam straszne problemy z włosami. Ten szampon może być fajny, chociaż oczywiście masz rację - sam szampon nie powstrzyma wypadania włosów, trzeba dbać o nie jeszcze w jakis inny sposób :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do tego produktu to musze go wyprobowac bo wypadaja mi wlosy wiecej niz zazwyczaj

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi również od niedawna wypadają włosy przez stres. Musze sobie taki szampon kupić.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger