18:23:00

RED WALLET | PERSONAGIFT

W dzisiejszej stylizacji królują czerwone buty na korku firmy Sergio Leone, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia i czerwony portfel od PersonaGift . Reszta dla mnie jest jak tło, wybrałam zwykły biały t-shirt z TopSecret i klasyczne jeansy. Portfel jest ważnym elementem kobiecości i dużo Pań sięga po niego w kolorze pięknej czerwieni. Jak już wcześniej wspomniałam pochodzi on ze strony PersonaGift i jest to model Svarowski 360. Portfel jest wykonany w 100% ze skóry naturalnej, także posłuży na dobre, parę lat. Ma dużo miejsca na karty, co akurat dla mnie jest bardzo ważne. Na przodzie może być również wytłoczone imię lub jakiś napis. Portfel przyszedł zapakowany w ładne, drewniane pudełeczko, dlatego będzie również idealny na prezent. :)



| spodnie - lokalny sklep | portfel - PersonaGift | bluzka - Top Secret | buty - Sergio Leone | łańcuszek - Top Secret | zegarek - Guess | okulary - Ray Ban |

26 komentarzy :

  1. Buty są cudowne, portfel nie w moim guście ale na prezent dla kogoś faktycznie byłby idealny :)
    Ps. Ładna szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne wyglądasz i masz rewelacyjną figurę :)
    bardzo mi się podobają buty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i post i bardzo śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki uroczy zegarek! <3 Bardzo podobaja mi sie czerwone dodatki w stylizacji. Portfel jest swietny. Ma bardzo intensywny kolor :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna prosta stylizacja

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny portfel! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny portfel, idealnie nadaje się na prezent ;)
    Pozdrawiam

    http://remakess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja!
    Śliczny portfel. Faktycznie nadaje się na prezent :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, bardzo ładny portfel. Lubię kolor czerwony :) Genialne buty :) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wygladasz :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/no-i-wyzwanie-organizowane-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty i torebka - nieodłączni przyjaciele :) fajnie, że i usta dołączyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylistyka i zdjęcia.
    Co do portfelu to sądzę, że spodobał by się wielu paniom jak prezent.
    Wielu tutaj chwali jak Pani ładnie wygląda, to i ja to potwierdzę.
    Serdecznie zapraszam do mnie :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/09/daredevil-captain-america-dead-on.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodatki dodają uroku, casualowy t-shirt i jeansy + genialność dodatków. Najbardziej zauroczyły mnie buty! <3

    OBSERWUJĘ i oczywiście zapraszam do siebie:
    http://dastiinastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwień fajnie kontrastuje z całym outfitem :)

    p.s obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger