12:55:00

PŁYN DO MYCIA TWARZY | GLYSKICARE

Dokładne oczyszczanie twarzy to u mnie podstawa, ponieważ na co dzień noszę dosyć mocny makijaż a moja skóra jest skłonna do niedoskonałości. Długo szukałam żelu do mycia twarzy, który będzie dla mojej skóry idealny i w końcu znalazłam Delikatny płyn do mycia twarzy Gentle Cleanser, który nie zawiera mydła, ma naturalne pH 5,5 i jest delikatny dla skóry. 


Jak wyżej napisałam, jest delikatny i nie podrażnia mojej wrażliwej skóry. Używam go wraz ze szczoteczką soniczną BeautyLine, którą możecie zobaczyć w poprzednim poście. Dzięki temu połączeniu daje jeszcze lepszy efekt. Mimo tego, że płyn jest delikatny to bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem, nie daje efektu ściągnięcia skóry, po umyciu jest gładka i miękka. 


Podoba mi się jego opakowanie, ponieważ ma pompkę a dzięki temu jest wygodne i higieniczne. Pompkę można zablokować, także zabierając płyn ze sobą na wyjazd nie musimy się martwić, że coś się wyleje. Jego konsystencja jest kremowa, wystarczą dwie pompki żeby umyć całą twarz. Produkt jest bardzo wydajny i godny uwagi. Moje skóra go bardzo polubiła także nie będę eksperymentować z nowościami i na pewno będę do niego wracać. :)
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glyceryl Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoglyceryl Ether Sulfonate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Phenoxyethanol, Magnesium Aluminium Silicate, Caprylyl Glycol, Imidazolidinyl, Urea, Glycolic Acid, Ethylhexylglycerin, Hexylene Glycol, Alcohol, Sodium Hydroxide, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract. 


Pojemność: 200 ml
Cena: 29,90 zł

 Miałyście do czynienia akurat z tym produktem, lub innymi produktami tej firmy? :)


16 komentarzy :

  1. Bardzo dobry opis, rzeczowy i konstruktywny. Zainteresowałam się tym artykułem. Mogłabyś jeszcze podać cenę? Ja do demakijażu używam Garniera, ale nie jestem w pełni z niego zadowolona...
    Miłego dnia :***
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego cena to 29,90 zł, jednak jest wart swojej ceny i jest bardzo wydajny. Zachęcam do wypróbowania. :)

      Usuń
  2. Prezentuje się świetnie, ale nigdy nie testowałam tej marki :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie ja też szukam czegoś dobrego do twarzy bo też mam skore skłonną do niedoskonałości i poważnie zastanowie się nad kupnem tego żelu.

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny produkt. :-)

    http://www.she.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie opisujesz produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje!
    Na pewno przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post
    Na pewno przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  8. My także lubimy kosmetyki z pompką ;) Są wygodne i łatwe w aplikowaniu produktu na ciele :) Taki płyn do mycia twarzy nas bardzo kusi :D I opakowanie świetne! <3 Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie jak po cenie prduktu widzę nie drogie i to jest Plus ! Mi również by się taki przydał ponieważ od bardzo długiego czasu na okropne problemy jeśli chodzi o niedoskonałości na twarzy !
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super, opakowanie bardzo mi się podoba.
    Taki płyn z pompką z pewnością by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio bardzo lubię takie naturalne kosmetyki do twarzy, a z wszelkiego rodzaju żelami ostatnio się bardzo zaprzyjaźniłam:) Ten żel wydaje się być dość ciekawy i na pewno zwrócę na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wydaję się fajny, ja jak ty noszę dość mocny makijaż i teraz zamiast kupić z 5 nowych szminek itp kupiłam dużo produktów do oczyszczania twarzy!:)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy wcześniej nie słyszałam o produktach tej marki. Świetna recenzja, bardzo dokładna. Zachęciłaś mnie do kupna tego produktu :D
    http://futrografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi wyglądem :D I nawet nie taki drogi, może się zdecyduję :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie iałam go jszcze, ale słysałam sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger