17:01:00

PREZENT NA DZIEŃ CHŁOPAKA CZ. I | MYGIFTDNA

Już za równe trzydzieści dni Panowie będą obchodzić swoje święto i na pewno nie jedna z Was się teraz zastanawia nad prezentem dla swojego ukochanego. Jak pewnie wiecie dla mężczyzn jest trochę trudniej znaleźć prezent, jestem zdania takiego, że Panowie są czasami bardziej wybredni od Pań. Ja w tym roku dla swojego narzeczonego wybrałam kufel do piwa ze specjalną personalizacją "Artur z zawodu: książę z bajki". Jeżeli Wasz facet lubi sobie od czasu do czasu wypić piwo to myślę, że z takiego podarunku na pewno się ucieszy. Picie piwa w takim kuflu to będzie przyjemność. Ja akurat wiem, że mój narzeczony będzie na pewno zadowolony. Drugi prezent jaki wybrałam to etui na telefon, również z personalizacją "Mr. Right Artur". Etui jest wykonane z prawdziwego drewna, a dokładnie z czarnego orzecha. 


Obydwa produkty są bardzo dobrze wykonane, jestem bardzo zadowolona. Personalizacje są wykonane metodą laserową, dlatego w przypadku kufla nie musi się bać, że napis się zmyje, zetrze. Ja swoje zamówienie miałam już na drugi dzień także jeżeli ktoś będzie zainteresowany produktami ze strony MyGiftDna to nie musicie się bać, że zamówienie nie zdąży Wam przyjść . :)


Co sądzicie o moich propozycjach na prezent? Skorzystacie? A może już macie jakiś inny pomysł. Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach. :)


19 komentarzy :

  1. Prezenty genialne! Zajrzałam na asortyment sklepu i muszę przyznać, że świetne rzeczy! Uwielbiam takie gadzety :)
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep! Zawsze znajdę tam jakiś fajny i oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również go bardzo lubię. Sklep ma duży i ciekawy asortyment. :)

      Usuń
  3. Ale piękny kufel! :) Każdy facet powinien taki mieć!

    Jesteśmy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny jest ten case :)
    Swoją drogą właśnie mi przypomniałaś o dniu chłopaka, więc jak byś mialae jeszcze jakieś fajne pomysły na świetny prezent przy ograniczonym budżecie licealistek, to rób posta, a na pewno zajrzę :)

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyślę to i może pojawi się cz.2 pomysłów na prezent. :)

      Usuń
  5. Najlepsze są prezenty z dedykacją. Niby coś prostego, a jednak wyjątkowego. :)
    Ja lubię robić prezenty też w stylu wyjścia np na park linowy itp
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie, kufel to naprawdę coś dla chłopaka, który lubi pić piwo. ;)
    A etui zapowiada się naprawdę genialnie! :)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie zapomniałam o tym święcie, dobrze,że mi przypomniałaś :) Muszę coś pokminić
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze o tym nie myślałam, ale w sumie dobrze, że przypomniałaś bo to już niedługo :) Ja chyba kupię jakąś fajną obudowę na telefon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety kufel u mnie odpada, ponieważ mój chłopak nie lubi piwa, ale etui już jak najbardziej !

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cuda ! ;)
    dodaj do obserwowwanych :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/domowe-odzywienie-soraya-ideal-beauty.html?showComment=1472793533187#c5603954985507238047

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne etui

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również współpracuję z tą firmą, jest genialna :) Świetny post, dobra recenzja, przyciągające zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapomniałam kompletnie o dniu chlopaka XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie wczoraj oglądałam te etui z prawdziwego drewna i jestem nimi zauroczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty, zauważyłam że na tej stronie można wyszukać naprawdę świetne inspiracje na prezenty, zwłaszcza że jest zakładka z prezentami na dzien chłopaka!

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger