14:08:00

PREZENT NA DZIEŃ CHŁOPAKA CZ.II | PERSONAGIFT

Małymi krokami zbliża się Dzień Chłopaka, dlatego przygotowałam dla Was drugą część pomysłu na prezent. Jeżeli nie widzieliście części 1 to zapraszam was do zajrzenia. Dzisiaj chciałabym pokazać skórzany portfel ze strony Personagift.pl . Znajdziecie tam duży wybór męskich portfeli jak i damskich. Uważam, że portfel zawsze będzie trafionym prezentem i każdy się z niego ucieszy. Jeżeli portfel będzie wykonany ze skóry tak jak ten to na pewno posłuży przez lata. Ja dla swojego narzeczonego wybrałam portfel z kolekcji Silver , ma on z przodu blaszkę, która jest wykonana ze srebra próby 925 . Możecie dodać również grawer, który znajdzie się w środku portfela, ja wybrałam imię narzeczonego i koniczynkę na szczęście. :)






Lubicie dostawać lub dawać komuś prezenty ze specjalną personalizacją? :)


TUTAJ możecie zobaczyć portfel damski Swarowski w kolorze pięknej czerwieni. :)


13 komentarzy :

  1. Ekstra prezent, masz super pomysł ;)
    W moim przypadku lepiej by sie sprawdziła klawiatura do gier :P
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam pierwszą część Twoich pomysłów i druga jest równie dobra! Coś na pewno wybiorę. Buziaki :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to bardzo ucieszyłbym się z takiego prezentu :D
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielebiam praktyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dla męża kupiłam zegarek.
    równie fajny prezent - polecam !!!

    Pozdrawiam Zocha:)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam personalizowane prezenty - czuję się wtedy wyjątkowa. I mam nadzieję, że osoba, którą obdarowuję takim upominkiem również :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za komentarz i odwiedziny ☻
    Nowy post - koniecznie wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny prezent!
    Prezenty personalizowanie są najlepszymi podarunkami :)
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger