13:32:00

O.P.I WASHINGTON DC | JESIEŃ - ZIMA 2016

W moje ręce trafiły trzy lakiery marki O.P.I z najnowszej kolekcji Washington DC stworzonej na jesień/zimę 2016. Kolekcja oddaje hołd kobiecości, jest wyrazem uznania dla kobiety silnej i niezależnej. Nieprzypadkowo ambasadorką stała się Kerry Washington a tłem dla całej kolekcji stał się Waszyngton, miasto silne i tętniące życiem...


Nigdy wcześniej nie miałam styczności z lakierami firmy O.P.I i trochę żałuję bo są naprawdę fajne. Cała kolekcja ma aż 15 różnych odcieni, w tym trzy powyższe to edycja limitowana. W sezonie jesień/zima królują na paznokciach takie kolory jak: butelkowa zieleń, brązy, odcienie rudości. Kolory przypadły mi do gustu i chętnie noszę je na paznokciach. Jedna warstwa w zupełności wystarczy, bardzo szybko zastyga i ma błyszczące wykończenie. 

Kiedyś miałam sporą kolekcję zwykłych lakierów do paznokci, jednak od ponad dwóch lat jestem wielką fanką lakierów hybrydowych, ale coś czuje, że chyba z powrotem się przerzucę na zwykłe. Jak możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu wybrałam takie kolory jak: Kerry Blossom jest to odcień ciemnego winogrona, "Liv" in the Gray ciemnoszary, ładnie będzie wyglądać na paznokciach z błękitem, Inside the Isabelletway brązowy karmel. Już niedługo pokażę Wam jak wyglądają na paznokciach. :)


Niżej możecie zobaczyć całą kolekcję O.P.I Washington DC.


Jak Wam się podoba cała kolekcja? Bez jakich kolorów na paznokciach nie wyobrażacie sobie jesieni? :)

12 komentarzy :

  1. Nie znam sie ale wydaje sie spk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie rewelacyjne kolory! I w moim guście <3 Ja uwielbiam różowy i czerwony na pazurkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog!
    Zapraszam do mnie (narazie tylko wstęp) http://modnyswiaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog!
    Zapraszam do mnie (narazie tylko wstęp) http://modnyswiaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie fakt, że nie mogę malować paznokci do szkoły to zaczęła bym się rozpisywać nad pięknem tych lakierów.
    Karmelowy jest genialny. Zawsze myślałam, że każdy odcień pomarańczy jest brzydki, a tu okazuje się, że nie do końca. Odkryłam dzięki tobie coś naprawdę pięknego i dziękuję za to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak. Nie znam się na tym za nic w świecie.
    Przeczytałem to, bo prostu taki miałem zamiar, a nie chcę odchodzić bez komentarza...
    Więc powiem tak wszystko jest fajnie napisane i oby tak dalej :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/09/ksiazkowy-piatek-lordowie-sitchow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery z OPI. Ten rudy może być ciekawy :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no to mnie zaciekawiłaś ta firmą ;)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/piekno-na-wyciagniecie-reki-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger